ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه نسخه بتای Tom Clancy’s The Division را دریافت کنیم؟

نسخه بتای بازی The Division هفته ی آینده در تاریخ 28 ژانویه و ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول اکس باکس وان و در روز بعد برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می ...

محمدرضا طلایی
نوشته شده توسط محمدرضا طلایی | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

نسخه بتای بازی The Division هفته ی آینده در تاریخ 28 ژانویه و ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول اکس باکس وان و در روز بعد برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می شود. تنها راه مطمئن که به طور حتم بتوانید نسخه ی بتای بازی را تجربه کنید، پیش خرید بازی است ولی در این بین راه دیگری نیز برای دسترسی به بتای بازی وجود دارد.

نکته ی منفی این نسخه، زمان کوتاه تجربه ی آن است که برای دارندگان کنسول اکس باکس وان 3 روز و دو پلتفرم دیگر 2 روز است. اما یوبی سافت با اعلام اینکه دو روز قبل از شروع فاز بتا، قابلیت دانلود این نسخه ی 26 گیگابایتی فعال می شود.

CYv_qpeW8AAk-zL

اگر در حال حاضر قصد پیش خرید بازی را ندارید و می خواهید بعد از تست نسخه بتا تصمیم گیری کنید، ابتدا باید بازی را در شبکه های اجتماعی مختلف چون توییتر، فیسبوک و اینستاگرام دنبال کنید، که نزدیک به روزهای آغاز بتا، کدهای دسترسی را در اختیار دنبال کنندگان قرار می دهد.

همچنین با عضویت در سایت رسمی بازی می توانید منتظر آغاز بتای بازی باشید چرا که ممکن است معیارهای تست بازی تغییر کند و یوبی سافت در روزهای پایانی تصمیم بگیرد بازی را با تعداد بیشتری از گیمرها بسنجد و برای همین احتمال تجربه بازی برای شما بیشتر شود.

به یاد داشته باشید که احتمال تمدید دوره های نسخه بتای بازی ها بسیار زیاد است تا علاوه بر نمایان شدن مشکلات بازی، سازندگان در پشت صحنه بتوانند مشکلات قبلی را برطرف و به هرچه بهتر شدن بازی بپردازند. اتفاقی که برای بازی Rainbow Six: Siege، دیگر عنوان یوبی سافت رخ داد و دو بار تمدید شد تا امیدها برای تمدید بتای The Division و تجربه ی آن توسط گیمرهای دیگر، بیشتر شود.

بازی Tom Clancy's The Division در تاریخ 8 مارس برابر با 18 اسفند، برای سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی