ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر چند مدیر ارشد خود را از دست داد

به نظر می رسد که حتی جک دورسی هم قادر نبوده بیشتر مشکلات توییتر را حل کند و امروز، خبر می رسد که این شبکه اجتماعی ۴ مدیر برتر دیگر خود را نیز از دست ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

به نظر می رسد که حتی جک دورسی هم قادر نبوده بیشتر مشکلات توییتر را حل کند و امروز، خبر می رسد که این شبکه اجتماعی ۴ مدیر برتر دیگر خود را نیز از دست داده است.

این افراد شامل Alex Roetter مسئول ارشد مهندسان، Katie Jacobs Stanton مسئول رسانه ها، Kevin Weil مسئول پروژه و سرویس ها و در نهایت Jason Toff می شوند که رهبری شبکه Vine را در کارنامه خود دارد.

به نظر می رسد که هر کدام از این افراد دلیل خاص خود را برای هجرت داشته اما این اتفاق همزمان و به شکل داوطلبانه از سوی خود اشخاص یاد شده صورت گرفته است.

چنین اتفاقی اگرچه به شکل ناگهانی رخ داده اما به هیچ عنوان باعث تعجب نیست. مشکلات توییتر در جذب مخاطبین تازه هنوز رفع نشده اند و مدیر عامل این شرکت، آقای جک دورسی تا کنون بیشتر به برطرف کردن مشکلات پیشین تمرکز داشته تا راهکارهای جدید.

در این میان جک دورسی هم با انتشار یک توییت، بیان می کند که این افراد با خواسته و میل خود توییتر را ترک کرده اند. وی در تصویری که به توییت خود افزوده می گوید که حتی «Skip Schipper»، مسئول بخش روابط انسانی توییتر هم در حال رفتن از این شرکت است.

Screen Shot 1394-11-05 at 9.33.59-w600


بروز رسانی: آقای  Jason Toff، مسئول شبکه Vine ساعتی پیش در توییتر خود خبر داد که تصمیم دارد به شرکت گوگل بپیوندد و در آنجا، در زمینه واقعیت مجازی مشغول به کار شود.

Screen Shot 1394-11-05 at 12.43.02-w600

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی