ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی تایید کرده که مشکل بوت لوپ موبایل های G4 به سخت افزار آنها مربوط می شود

چندین ماه بعد از مطرح شدن گلایه های مختلف از سوی کاربران تلفن هوشمند G4 در مورد مشکل بوت لوپ دستگاه های یاد شده، این مشکل به سوژه جذابی برای بسیاری از خبرنگان تبدیل شد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

چندین ماه بعد از مطرح شدن گلایه های مختلف از سوی کاربران تلفن هوشمند G4 در مورد مشکل بوت لوپ دستگاه های یاد شده، این مشکل به سوژه جذابی برای بسیاری از خبرنگان تبدیل شد و تصمیم گرفتند که مساله را با خود شرکت در میان گذاشته و نظر آن را جویا شوند.

حالا این کمپانی کره ای به صورت رسمی در این رابطه اظهار نظر کرده و مطمئنا کاربران تلفن همراه G4 از شنیدن پاسخ، خوشنود خواهند شد: الجی تایید کرده است که مشکل بوت لوپ این موبایل نوعی نقص سخت افزاری است و به زودی دستگاه های معیوب را تعمیر می کند.

طبق مطالب مختلفی که روی پلتفرم های اجتماعی گوناگون و یوتوب منتشر شده، مشکل بوت لوپ تمامی مدل های منطقه ای و G4های دارای برند اپراتورها را تحت تاثیر قرار داده است.

الجی بعد از بررسی های عمیق منشاء مشکل را به «ارتباط ضعیف میان قطعات» نسبت داده و متعهد شد که این ایراد را رفع کند و در عین حال از کاربرانی که چنین مشکلی را تجربه کرده بودند نیز عذرخواهی کرده است.

در این بخش می توانید خلاصه ای از بیانیه این شرکت را مطالعه نمایید:

ال جی از مشکل بوت شدن دستگاه های G4 که به خاطر ارتباط ضعیف میان کامپوننت ها رخ داده آگاه است. مشتریانی که این مشکلات را با موبایل خود تجربه کرده اند باید با اپراتور محلی خود که دستگاه را از آن خریداری کرده اند یا نزدیک ترین مرکز خدمات الجی تماس بگیرند تا تدابیر لازم برای تعمیر موبایل آنها اتخاذ گردد.

مشتریانی هم که موبایل خود را از خرده فروش ها خریدادی کرده اند باید با مراکز خدمات الجی تماس بگیرند و در عین حال به یاد داده باشند که سیاست های ما در مورد تعمیر و تعویض قطعات فرق می کند. در هر حال الجی متعهد است که خدمات و محصولاتی با بالاترین استاندارد و کیفیت را در اختیار مشتریانش قرار دهد و به خاطر ناراحتی های به وجود آمده برای مشتریان خود عذرخواهی می کند.

اگر شما هم مشکل بوت لوپ را در موبایل G4 خود تجربه کرده اید، لازم است که با مراجعه به مراکز خدمات این شرکت نسبت به تعمیر پورت مشکل دار دستگاه خود اقدام نمایید.

الجی در بیانیه خود تایید کرده است که تلاش های اولیه برای حل این مشکل با تشخیص غلط صورت گرفته بود و به همین خاطر قطعات موبایل های معیوب به اشتباه تعویض شده بودند. توضیحات: لازم است اضافه نماییم که مشکل بوت لوپ زمانی رخ می دهد که دستگاه شما قادر به بوت شدن به شکل کامل نیست و مرتبا این فرایند را از نو شروع می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • languages 40 days
    languages 40 days | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

    سلام گوشی من مدل امریکاست h811 ,من هم خود به خود رو لگوی الجی رفت بعدشم هیچی -هزار بار باطری رو بیرون اوردم دوباره همین برنامه - بار اخر گفتم بزار بسوزه رو لوگوش اینقد موند که اتیش شده بود اینقد داغ شده بود بعد خود به خود روشن شد امید وارم مشکل شما هم اینجوری حل بشه البته همین جوری هم دکمه ها رو باهم بزنید باطری رو هم بیرون نیارید بیست دقیقه کافیه روشن بمونه

  • morteza
    morteza | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    سلام دوستان گوشی من مدلش h818n هست دستم بود کار میکردم یهو خاموش شد بردم گفتن باید فلش بشه..فلش کامل نمیگرفت الان میگن بوتش پریده..واقعا نمیدونم چیکار کنم ببرم نمایندگی درست میشه یا نه؟؟ اگه کسی راه حلی بلده بگه

  • جواد
    جواد | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    سلام دوستان منم این مشکل چند روزه پیش برام پیش اومد بردم نمایندگی میگن که باید برد اصلیش عوض بشه خود الجی هم که گفته به نظر من باید خودشون تمام این گوشی ها رو عوض کنن به نظرم گوشی که باز بشه و قطعش عوض بشه دیگه به درد نمیخوره ...وای چرا دیگه زنگ نمیزنن تنها کارم این روزا شده اینکه بگم چقدر بد شانسم .داداشم 3 ساله تمام G2 داره یبار هنگ نکرده حالا واسه ما اینجوری شد...بخوره تو سرش اون دوربینش ...
    بچه ها شما چی میگن بعد اینکه درست شد بببرم بفروشمش
    ؟؟؟؟

  • ایام الدین حسینی
    ایام الدین حسینی | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    با سلام من 4ماه قبل خریدم از منطقه آزاد چابهار بدون گارانتی 1.55 تومان ولی دو ماه بعد خراب شد موقع روشن شدن صفحه اش کامل روشن نمیشد بردم تعمیرگاه یکی گفت ال سی دی سوخته که درست نشد دومی گفت مادر برد اش سوخته که پیدا نمیشه اگر هم گیر قد یک گوشی باید پول بدی که من ماندم چی کنم

  • محسن
    محسن | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    من این مشکلو دارم گوشیمم بردم نمایندگی گفتن باید کل برد عوض شه.
    الانم منتظر تماسم... D:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی