ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اپلیکیشن مدیریت تبلیغات AdWords را برای پلتفرم iOS منتشر کرد

گوگل بالاخره نسخه ای از اپلیکیشن AdWords را برای کاربران iOS منتشر کرد. با استفاده از این اپ، فعالان عرصه تجارت آنلاین می توانند به مدیریت کمپین های تبلیغاتی خود در سطح اینترنت بپردازند. گوگل این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

گوگل بالاخره نسخه ای از اپلیکیشن AdWords را برای کاربران iOS منتشر کرد. با استفاده از این اپ، فعالان عرصه تجارت آنلاین می توانند به مدیریت کمپین های تبلیغاتی خود در سطح اینترنت بپردازند. گوگل این اپلیکیشن را تقریبا یکسال پس از گذشت انتشار آن در پلتفرم اندروید، حالا در اختیار صاحبان گجت های اپل قرار داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با AdWords کاربران می توانند بودجه ی تخصیص داده شده به کمپین های تبلیغاتی خود را مدیریت کرده و آن را افزایش یا کاهش دهند. از دیگر قابلیت های این اپ نیز می توان به تنظیم یادآور و نوتیفیکشن، مانیتورینگ کلیک های انجام شده روی تبلیغات و درآمد حاصله از آنها (CTR و CPC) و مشاوره با یکی از کارشناسان گوگل AdWords از محیط اپ اشاره نمود.

جای تعجبی ندارد که برای استفاده از اپ AdWords در iOS، حتما می بایست پیش از آن در این سرویس ثبت نام کرده باشید و در اپلیکیشن گزینه ای برای ثبت نام نخواهید یافت. گوگل برای آن دسته از کاربران iOS که نیازمند خدمات اتوماسیون AdWords هستند نیز، نسخه ای ویژه تدارک دیده که هم اکنون می توانید آن را از اپ استور دانلود کنید.

با عرضه AdWords در پلتفرم موبایل، حالا صاحبان کمپین های تبلیغاتی اینترنتی می توانند با استفاده از این اپ کارآمد، همیشه و همه جا در جریان وضعیت تبلیغات خود قرار بگیرند و به طور آنی، آنها را مدیریت نمایند. نسخه iOS اپ AdWords را می توانید هم اکنون از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی