ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تایم لاین توئیتر از این هفته شکل و شمایلی شبیه به فیسبوک می یابد

حتما تایید خواهید کرد که چندی است فیسبوک و توئیتر وارد رقابتی جدی با یکدیگر شده اند و به شکلی گسترده اقدام به کپی کردن قابلیت های مختلف یکدیگر روی شبکه های اجتماعی شان می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

حتما تایید خواهید کرد که چندی است فیسبوک و توئیتر وارد رقابتی جدی با یکدیگر شده اند و به شکلی گسترده اقدام به کپی کردن قابلیت های مختلف یکدیگر روی شبکه های اجتماعی شان می کنند.

حالا خبر رسیده است که توئیتر احتمالا فید «الگوریتمیک» خود را همین هفته راه اندازی می کند. گفتنی است که این سرویس اجتماعی از زمان آغاز به کارش تا به امروز، توئیت ها را به ترتیب زمانی برعکس برای کاربران نمایش داده است.

اما اخیرا، شماری از کاربران این سایت، شاهد انجام آزمایشاتی روی فید خود بوده اند و خبر داده اند که توئیت هایشان نظم و ترتیب سابق خود را از دست داده است و چینش آنها شکلی شبیه به فید فیسبوک را به خود گرفته است.

البته یکی از سخنگویان توئیتر از ابراز عقیده در این باره خودداری کرده اما بر همگان روشن است که این شبکه اجتماعی مدتهاست به دنبال راه هایی برای جذب مخاطبان بیشتر است و این فرض که چنین اقدامی می تواند خواندن محتوای آن را برای استفاده کنندگان توئیتر ساده تر نماید، احتمال پیاده سازی اش را بسیار بالا می برد.

البته کاربران قدیمی توئیتر و آنها که دوست دارند به صورت در لحظه در جریان اطلاعات قرار بگیرند، بعد از شنیدن این خبر، اظهار داشتند که چینش قبلی را بیشتر دوست دارند و به اعتقادشان مزایای آن روش بیشتر است و  ابراز نگرانی کردند که مبادا این قابلیت به صورت پیشفرض روی فیدهایشان فعال شود که بعد از پرس و جوهای خبرنگاران مشخص گردید، چنین امکانی به صورت کاملا انتخابی قابل فعالسازی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • O. Shifer
    O. Shifer | ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی خوبه انتخابی بودنش. امیدوارم آقای دورسی دست از کرم ریختن برداره دیگه :دی

مطالب پیشنهادی