ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

احتمال عرضه Firewatch برای اکس باکس وان وجود دارد

استودیو Camp Santo اخیرا اعلام داشته که مخالف عرضه بازی جدیدش، Firewatch برای پلتفرم اکس باکس وان نیست و در حقیقت اگر میزان تقاضا برای آن بالا باشد، احتمال ساخت بازی برای پلتفرم مایکروسافت نیز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

استودیو Camp Santo اخیرا اعلام داشته که مخالف عرضه بازی جدیدش، Firewatch برای پلتفرم اکس باکس وان نیست و در حقیقت اگر میزان تقاضا برای آن بالا باشد، احتمال ساخت بازی برای پلتفرم مایکروسافت نیز در نظر گرفته خواهد شد.

در گفتگو با Red Bull، شان وانامن، یکی از موسسین استودیو گفت، علی رغم تمامی فعالیت های کنونی شرکت، آن ها مایل اند تا بازی شان را برای قشر گسترده تری از مخاطبین ارائه کنند و مردم بیشتری بتوانند از انجام بازی لذت ببرند و در این راه، هیچ منع قانونی برای شان وجود ندارد.

وی می گوید: «ما خواهیم دید که بازی در زمان عرضه چه خواهد کرد و اگر شوقی برای انتشار آن روی پلتفرم های دیگر وجود داشت، آن ها را هم در نظر خواهیم گرفت.»

از وی در مورد ساخت نسخه دوم نیز سوالی پرسیده شد اما وی چنین مسئله ای را رد می کند: «من همیشه آماده ام تا کار روی یک بازی دیگر را آغاز کنم. اما تصور می کنم که در زمان مناسب پیرامون اش صحبت خواهیم کرد. قرار نیست ادامه ای برای فایرواچ باشد، این داستان تمام شده. اما بسیار مشتاقم تا ببینیم آینده چه خواهد شد.»

فایرواچ تا چند روز دیگر و در تاریخ 9 فوریه برابر با 20 بهمن برای پلتفرم های پی سی و پلی استیشن 4 عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی