ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

وقت طلاست؛ معرفی بازی CLOCKS

جمله "وقت طلاست" را همگی شنیده ایم، اما وقتی آن را درک می کنیم که در محدودیت زمانی قرار بگیریم. بازی امروز به خوبی شما را با این موضوع به چالش می کشد. استودیوی Noodlecake Games، سازنده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

جمله "وقت طلاست" را همگی شنیده ایم، اما وقتی آن را درک می کنیم که در محدودیت زمانی قرار بگیریم. بازی امروز به خوبی شما را با این موضوع به چالش می کشد.

استودیوی Noodlecake Games، سازنده عنوان تحسین شده FRAMED، بر خلاف رویه همیشگی اش این بار با یک بازی ساده و سبک، اما با ایده ای خلاقانه به پلتفرم موبایل بازگشته. در بازی CLOCKS باید در مدت زمانی محدود، کلیه ساعت های حاضر در صفحه را با شلیک در لحظه مناسب از بین ببرید.

CLOCKS 2

CLOCKS از بسیاری جهات شما را به یاد بازی های کچ اپ می اندازد. یک انگشت برای پیشروی در بازی کافیست، ساده ترین گرافیک ممکن را دارد و گیم پلی اش به شدت شما را وابسته خود می کند.

CLOCKS در نسخه رایگان صد مرحله دارد که در هر کدام، هدف از بین بردن تمام ساعت های عقربه ای است. بازی را با یکی از این ساعت ها آغاز می کنید: عقربه آن با سرعت سرسام آوری شروع به چرخیدن می کند، و باید در لحظه ای که عقربه به سمت ساعت های کناری هدف گرفت، روی صفحه بزنید تا تیری به سویش شلیک شود.

همین روند را باید تا جایی ادامه بدهید که تمامی ساعت های موجود در صفحه منفجر بشوند و ضمنا حواستان به محدودیت زمان و خطا رفتن تیرهایتان هم باشد. این ایده ساده، به طرز اعجاب انگیزی از CLOCKS یک بازی سرگرم کننده و اعتیادآور ساخته که می تواند هفته ها شما را مشغول خودش نگه دارد.

بازی دو حالت دارد: یکی حالت مرحله ای که هر مرحله با منفجر کردن تمام ساعت ها به اتمام می رسد، و یک حالت Survival و بی پایان که برای علاقه مندان به رکوردزنی در نظر گرفته شده و باید اعتراف کنیم که هیجان فوق العاده اش اصلا با حالت مرحله ای بازی قابل مقایسه نیست.

اگر به دنبال یک سرگرمی خوب و طولانی مدت می گردید، حتما CLOCKS را در گجت هایتان نصب کنید، امتحانش مجانیست.

[لینک کمکی برای گوگل پلی]

CLOCKS - The Game

CLOCKS - The Game

سازنده: Noodlecake Studios Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 53.7 / 30 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی