ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی ریموت کنترل یونیورسال «Huis» را معرفی کرد

پیشتر در مورد پروژه «First Flight» از سونی برایتان توضیح داده ایم. به شکل کوتاه و ساده، این پروژه شامل ایده های جالب کارمندان خود سونی می شود که با جمع سپاری و کسب سرمایه عمومی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

پیشتر در مورد پروژه «First Flight» از سونی برایتان توضیح داده ایم. به شکل کوتاه و ساده، این پروژه شامل ایده های جالب کارمندان خود سونی می شود که با جمع سپاری و کسب سرمایه عمومی از کاربران ژاپنی به سرانجام می رسند.

پیش از این توسط پروژه First Flight محصولاتی توسعه داده شده بود که در میان آنها می شد یک ساعت نیمه هوشمند را مشاهده کرد. اکنون طرح جدید کارمندان سونی مربوط می شود به یک ریموت کنترل به نام «Huis».

این محصول که نام آن «هاوس - House» تلفظ می شود، یک ریموت کنترل یونیورسال است که با همه محصولات کار کرده و از نمایشگری لمسی بهره می جوید. در نتیجه شخص استفاده کننده از این ریموت، می تواند کلید هایی که بیشتر از آنها استفاده می کند را در ردیف های دلخواه خود قرار داده و در واقع کنترلی که در دست می گیرد را شخصی سازی کند.

هاوس، همانطور که گفتیم، یک ریموت کنترل یویورسال است که می توان همه محصولات الکتریکی که ریموت کنترل دارند را با آن کنترل کرد؛ از تلویزیون ها گرفته تا پخش کننده های بلو-ری، سیستم های تهویه هوا یا حتی لامپ های هوشمند.

قابلیت شخصی سازی کلید ها از طریق خود ریموت کنترل و یا اپلیکیشنی که به همراه آن توسعه داده می شود، وجود دارد. همچنین شما می توانید نوع شخصی سازی کلیدها که انجام داده و می پسندید را با دیگران به اشتراک بگذارید تا سایرین هم از آنها استفاده کنند.

سونی می گوید برای نمایشگر لمسی این کنترل، فناوری e-paper (همان e-ink) را برگزیده چرا که مصرف انرژی بسیار کمتری از پنل های LCD داشته و همچنین می تواند همواره کلیدهای کنترل را به نمایش کشد که همین موضوع حس طبیعی تری در جهت استفاده از یک «ریموت کنترل» به کاربر القا خواهد کرد.

کاربران ژاپنی اکنون می توانند این ریموت کنترل را در وب سایت سونی با مبلغ ۲۵۰ دلار پیش خرید کرده و ماه آینده آن را تحویل بگیرند. شرکت ژاپنی مورد اشاره همچنین ویدیوی زیر را از این ریموت کنترل منتشر نموده که کارکرد آن را به نمایش می کشد.


>
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • داود
    داود | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    ترجیح میدم 250 دلار یک گوشی با اینفرارد بخرم و از اون به عنوان ریموت یونیورسال استفاده کنم ...

    • sony
      sony | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

      وات د فاز

مطالب پیشنهادی