ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنسول جدید نینتندو از موتورهای یونیتی، فراستبایت و آنریل 4 پشتیبانی می کند [شایعه]

چند ماه پیش، قبل از آنکه ایواتا به سبب بیماری اش جان خود را از دست دهد، نام NX را شنیدیم؛ کنسولی که قرار است نینتندو را از وضعیت وخیمی که در حال حاضر گریبانگیرش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

چند ماه پیش، قبل از آنکه ایواتا به سبب بیماری اش جان خود را از دست دهد، نام NX را شنیدیم؛ کنسولی که قرار است نینتندو را از وضعیت وخیمی که در حال حاضر گریبانگیرش شده نجات دهد و به اوج بازگرداند.

اما نه ایواتا و نه مدیرعامل بعدی که حالا بر سر کار آمده، هیچ علاقه ای به انتشار جزئیات و اطلاعات بیشتر در مورد این کنسول نداشته و ندارند. با این وجود بازار شایعات داغ است و از هر سو یک خبر شنیده می شود.

آخرین شایعه، مسئله پشتیبانی NX از موتورهای پرقدرت بازی سازی نسل فعلی است. آنریل انجین 4، آخرین فراستبایت الکترونیک آرتز و یونیتی، ابزارهایی هستند که هر توسعه دهنده ای می تواند با آن ها روی NX کار کند و به وسیله شان بازی بسازد.

Wii U، کنسول نسل هشتمی نینتندو اما قدرت کافی برای پشتیبانی از برخی موتورهای نام برده را ندارد. همین مسئله سبب شد تا در نسل فعلی، نینتندو از رقبایش عقب افتاده و بازار را دو دستی تقدیم سونی و مایکروسافت کند. با این اقدام، توسعه دهندگان شخص ثالث بیشتری علاقه به ساخت بازی برای کنسول نینتندو پیدا می کنند.

اخیرا نیز شایعه شده بود بازی فوق العاده خوش گرافیکی از کنسول پلی استیشن 4، روی NX پورت شده. کسی چه می داند، شاید ویچر 3 و شاید هم آخرین ماجراجویی بتمن را دوباره قرار باشد روی NX ببینیم.

با این وجود، باید ماه ها منتظر ماند تا ببینیم ژاپنی ها بالاخره چه زمانی تصمیم می گیرند تا پرده از اسرار بردارند و NX را نمایش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی