ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نام های دامنه دات کلاود از همین امروز قابل ثبت هستند

شرکت هایی که در حوزه محاسبات ابری، پیش بینی وضعیت آب و هوا، ورزش های هوایی و به صورت کلی هر نوع کسب و کاری که مربوط به خدمات کلاود یا آسمان و ابر باشد، ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

شرکت هایی که در حوزه محاسبات ابری، پیش بینی وضعیت آب و هوا، ورزش های هوایی و به صورت کلی هر نوع کسب و کاری که مربوط به خدمات کلاود یا آسمان و ابر باشد، فعال هستند و دوست دارند نشانی وب سایت شان نیز یادآور این موضوعات باشد می توانند از امروز نام دامنه ای با پسوند «دات کلاود» خریداری کنند.

ناگفته نماند یک سال پیش حق امتیاز مدیریت و فروش این نوع از نام های دامنه در اختیار کمپانی ایتالیایی «Aruba» قرار گرفت و اکنون شرکت یاد شده از طریق خدمات دهندگانی همچون GoDaddy و 1and1 فروش دامین های مذکور را در ازای 20 تا 25 دلار آغاز کرده است.

Aruba یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان سرویس های نام های دامنه و خدمات میزبانی وب در ایتالیا به شمار می رود که در نوامبر 2014 برای به دست آوردن امتیاز دامنه های مورد بحث پیشنهادی بالاتری از شرکت هایی همانند آمازون، گوگل و چهار کمپانی رقیب دیگر مطرح کرد و توانست آنها را از عرصه ی رقابت کنار زند.

در همان زمان این شرکت ایتالیایی با صراحت اعلام داشت که پس از به دست آوردن امتیاز دامنه های دات کلاود قصد ندارد آنها را با قیمتی گزاف و تنها به اقشاری خاص ارائه دهد و فروش شان با قیمتی معقول آنهم به عموم در دستور کارش قرار گرفته.

در دنیای دامنه های .co، .ly و .pizza شاید دامینی با پسوند دات کلاود چندان جذاب به نظر نرسد ولی به یقین اگر سریع عمل کنید و نام جالبی را به ثبت برسانید ممکن است در روزهایی نه چندان دور قادر باشید آن را به قیمتی به مراتب بیشتر بفروشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی