ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماژول جانبی G5 استفاده از دوربین را ساده تر کرده و نقش یک باتری اضافی را ایفا می کند [شایعه]

اگر به خاطر داشته باشید دیروز تصویری به اینترنت راه یافت که بر اساس آن می توانستیم قدری بیشتر از کارایی «درگاه جادویی» پرچمدار بعدی ال جی موسوم به G5 آگاه شویم. در عکس یاد شده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

اگر به خاطر داشته باشید دیروز تصویری به اینترنت راه یافت که بر اساس آن می توانستیم قدری بیشتر از کارایی «درگاه جادویی» پرچمدار بعدی ال جی موسوم به G5 آگاه شویم. در عکس یاد شده ماژولی برجسته روی قسمت پشتی اسمارت فون مورد بحث سوار گشته بود که روی آن یک چرخنده، چند دکمه و چیزی شبیه به یک پورت میکرو USB و یا USB-C نیز به چشم می خوردند.

امروز اطلاعات بیشتری در همین زمینه توسط «اوان بلس» و اشتراک توییتر او یعنی @evleaks فاش شده، که بر اساس آنها گمان می رود ماژول مذکور قادر باشد به صورت همزمان استفاده از دوربین دستگاه را ساده تر کرده و در عین حال نقش یک باتری جانبی را نیز ایفا نماید.

در این ماژول یک دکمه ی فیزیکی شاتر تعبیه گشته، چرخنده ای برای سریع تر و بهتر زوم کردن و دکمه ای برای خاموش و روشن نمودن فلش نیز موجود است. ضمناً وقتی آن را روی موبایل سوار می کنید در دست گرفتن اسمارت فون به عنوان یک دوربین و تصویربرداری با آن ساده تر و راحت تر خواهد شد. علاوه بر تمامی مواردی که ذکر گشت باتری ۱۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز در درون ابزار جانبی مورد اشاره قرار گرفته تا G5 برای مدت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

آقای بلس می افزاید ال جی توسعه ی یک ماژول دیگر با عنوان «ال جی های-فای پلاس» را نیز در دستور کار خودش داشته، که با آن قادر خواهیم بود کیفیت صدای خروجی دیوایس را به مراتب افزایش دهیم.

همچنین گفته شده دستگاه های دیگری نیز می توانند به این ابزار جانبی متصل گشته و از این طریق صدای بهتری را در اختیار فرد قرار دهند، ولی هنوز در مورد اینکه چگونه چنین امری امکان پذیر خواهد بود حرف خاصی به میان نیامده است.

@evleaks خاطر نشان می سازد آنچه در بالا به آنها پرداخته شده بخشی از اکو سیستم ابزارهای جانبی متنوعی هستند که شرکت کره ای می خواهد راهی بازار کند. اکو سیستمی که شامل یک هدست واقعیت مجازی، پهپاد، رباتی که از طریق غلط خوردن جابه جا می شود (مشابه ربات ‌‌BB-8 در جدیدترین فیلم جنگ ستارگان) و... می گردد.

آنطور که به نظر می آید «Magic Slot» یا «درگاه جادویی» قرار است دری باشد رو به یک دنیای هیجان انگیز از ماژول ها و ابزارهای جانبی و به این ترتیب می توان گفت ال جی در رویداد خود در MWC 2016 که روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ُShahrokh
    ُShahrokh | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    به حق چیزای نشنیده ... لامصبا عقل و فکرشون تا کجاها که نمیره
    ال جی اگه خوب تبلیغ کنه و مث سامسونگ ساندیس خور نداشته باشه ، سخت میتونه فروش داشته باشه

  • m.a
    m.a | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    شبیه روغن جامد لادن طلایی شده

    • shahab
      shahab | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

      باشه. تو خوب ولی اینو یادت باشه بیشتر این ماژول ها زشت هستند مثلا قابی که اپل برای ایفون تولید کرده بود آیفون رو مثله گوژپشت نتردام کرده بود .در کل یادت باشه کارایی در بعضی جاها از زیبایی مهمتره

    • shahab
      shahab | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

      قبل از حرف زدن از عقلت استفاده کن

  • shs77
    shs77 | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی خوبه آفرین الجی

  • علی
    علی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

    البته این رو هم اضافه کنم طبق شایعات با توجه به این این یک درگاه و قابلیت اتصال لوازم جانبی مختلفی رو هم خواهد داشت مثلا دوربین ثانویه با کیفیت بالاتر یا شاتر و باتری که تو بالا هم گفته و هم چنین تقویت کننده ی کیفیت و میزان صدای گوشی و ...
    باید صبر کرد تا ببینیم چه حد این مطالب درسته شاید حتی تصاویر لو رفته از گوشی هم فیک باشه

مطالب پیشنهادی