ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آرکاس از دو موبایل جدید موسوم به دیاموند 2 نوت و دیاموند 2 پلاس رونمائی نمود

آرکاس از دو موبایل اندرویدی جدید با امکانات عالی و قیمت بسیار مناسب رونمائی کرده است. هر دوی این دستگاه ها به خانواده دیاموند این شرکت فرانسوی تعلق دارند و به نام های Diamond 2 ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

آرکاس از دو موبایل اندرویدی جدید با امکانات عالی و قیمت بسیار مناسب رونمائی کرده است. هر دوی این دستگاه ها به خانواده دیاموند این شرکت فرانسوی تعلق دارند و به نام های Diamond 2 Note و Diamond 2 Plus موسوم هستند.

از ویژگی های مشترک این تلفن های هوشمند می توان به نسخه مارشملو اندروید اشاره نمود که به صورت پیش فرض روی آنها نصب گردیده و چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی مدیاتک را در دل خود جای داده اند؛ البته با این تفاوت که تراشه موجود در دیاموند 2 نوت از نوع MT6795 X10 و نمونه ی استفاده شده در دیاموند 2 پلاس MT6755 P10 هستند.

برای آشنائی بیشتر با این اسمارت فون ها خوب است بدانید مدل دیاموند 2 نوت جزو موبایل های بزرگ دسته بندی می گردد زیرا صفحه نمایش آن 6 اینچی و از نوع IPS است که رزولوشن 1440×2560 پیکسلی نیز دارد. کمپانی آرکاس ادعا می نماید این پنل بدون حاشیه است اما برای تائید این گفته باید تا زمان عرضه رسمی آن منتظر ماند.

این دیوایس همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسل در بخش جلو و دوربین 16 مگاپیکسلی در بخش پشتی دارد که دوربین اصلی قادر است با کیفیت 4K فیلم برداری نماید. از دیگر امکاناتش نیز می توان به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3610 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود که قابلیت شارژ سریع نیز در آن گنجانده شده.

موبایل دوم یعنی Diamond 2 Plus از نمونه یاد شده در بالا کوچک تر است و یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی دارد. یکی از بارزترین ویژگی های این مدل، دوربین 20.7 مگاپیکسلیِ ساخت سونی است که می تواند با رزولوشن 4K تصویربرداری نماید. دیگر امکانات آن شامل دوربین دوم 8 مگاپیکسلی، حسگر تشخیص اثر انگشت، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، پورت USB Type-C و باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع هستند.

هر دو موبایل یاد شده از کمپانی آرکاس از شبکه اتصالی LTE، دو سیم کارت و کارت حافظه ی میکرو اس دی پشتیبانی می نمایند.

شرکت یاد شده در مورد جنس بدنه ی این محصولات حرفی به میان نیاورده اما گمانه زنی می گردد که یا فلزی هستند یا با پلاستیکی که طرح فلز دارد، همراه خواهند بود.

در آخر نیز اشاره نمائیم دیاموند 2 نوت با قیمت 279 دلاری و دیاموند 2 پلاس با قیمت 229 دلاری از ماه می (بهار سال آینده) به بازارهای آمریکا، کانادا و اروپا عرضه خواهد گشت.

 

Archos Diamond 2 Note
Archos Diamond 2 Note
Archos-Diamond-2-Note (1)-w600
Archos Diamond 2 Note

 

Archos-Diamond-2-Note (2)-w600
Archos Diamond 2 Note

 

Archos-Diamond-2-Note-w600
Archos Diamond 2 Plus

 

Archos-Diamond-2-Plus (1)-w600
Archos Diamond 2 Plus
Archos-Diamond-2-Plus (2)-w600
Archos Diamond 2 Plus
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی
    علی | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    خوب شد اچ تی سی این دو تا خط افقی پشت گوشیو آورد حالا تا شونصد سال همه گوشیا این شکیله!

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    جای اسم بعضی تصاویر رو جابه جا نوشتین

مطالب پیشنهادی