ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی ممکن است روز دوشنبه از ایرباد وایرلس Smart Ear رونمایی کند

سونی مراسم CES را کم سرو صدا و متمرکز برگزار کرد، اما به نظر می رسد قصد دارد در MWC امسال با فرستادن اولین محصول خود به بازار رو به گسترش ایرباد های تماماً وایرلس، ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

سونی مراسم CES را کم سرو صدا و متمرکز برگزار کرد، اما به نظر می رسد قصد دارد در MWC امسال با فرستادن اولین محصول خود به بازار رو به گسترش ایرباد های تماماً وایرلس، کمی گرد و خاک به پا کند. اخیراً رندری روی اینترنت منتشر شده که گویا به ایرباد وایرلس جدید سونی مربوط می شود.

گفته می شود این ایرباد وایرلس جدید که به تنهایی دستگاه کاملی محسوب می شود به Moto Hint شبیه است؛ دستگاه هدست هوشمندی که با بهره گیری از فناوری بلوتوث و دستیار داخلی از آینده ی روشنی برای این نوع دستگاه ها خبر می داد. با عرضه ی Hint در سال ۲۰۱۴، به نظر می رسید این ایده به کمی جرح و تعدیل نیاز دارد، اما شاید سونی نسخه ی کامل تری ارائه کرده باشد.

ایرباد های به اصطلاح تماماً وایرلس، ظرف سال گذشته توجه خوبی به خود جلب کردند. چند ایده با حمایت کیک استارتر جلودار این روند بوده اند. CES ماه گذشته نیز شاهد اوج گرفتن چند جایگزین دیگر از سوی بازیگران تثبیت شده تر بود. شایعات حاکی از آن هستند که اپل نیز در همین حین در حال توسعه ی ایرباد های اختصاصی خود با برند Beats است تا بتواند آنها را با آیفون ۷ خود که فاقد جک هدفون خواهد بود بفروشد. با توجه به نام این دستگاه و تصویر آن، ایرباد های Smart Ear احتمالاً به جای ست ایربادی استریو برای هر دو گوش، هدستی برای یک گوش خواهد بود. اگر این خبر حقیقت داشته باشد باید برای دیدن آن منتظر کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه ی سونی در MWC امسال باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HeWolf
    HeWolf | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    از این به بعد باید ایرباد هم شبا بزنیم به شارژ !!

مطالب پیشنهادی