ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک دیجیاتو به تبلت گلکسی ویو از سامسونگ [تماشا کنید]

در آبان ماه بود که سامسونگ به شکل رسمی از تبلت ۱۸.۴ اینچی اش موسوم به «گلکسی ویو» پرده برداشت و البته بیراه هم نیست اگر بگوییم که با این کار خود، بسیاری از علاقمندان ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۵

در آبان ماه بود که سامسونگ به شکل رسمی از تبلت ۱۸.۴ اینچی اش موسوم به «گلکسی ویو» پرده برداشت و البته بیراه هم نیست اگر بگوییم که با این کار خود، بسیاری از علاقمندان به دنیای تکنولوژی را متعجب کرد.

Galaxy View محصول بحث برانگیزی است که تماشا کردن محتوای رسانه ای با آن تنها کار منطقی و ممکن به نظر می رسد. سامسونگ با تولید این محصول، یک «تلویزیون همراه» توسعه داده و آن را در اختیار علاقمندان به پرده نقره ای و شبکه های به اشتراک گذاری یا استریم ویدیو قرار داده است.

این تبلت قرار نیست از سوی کاربران حرفه ای و جهت فعالیت های سنگین مورد استفاده قرار گیرد و به همین دلیل، سخت افزار آن نیز در حد معمول انتخاب گشته. نمایشگر ۱۸.۴ اینچی گلکسی ویو به رزولوشن Full HD مجهز شده در حالی که چیپست خانگی «اگزینوس ۷۵۸۰» نقش قلب تپنده اش را بازی می کند.

این اعتدال در انتخاب سخت افزار، حافظه های دستگاه نیز منتقل شده و می توان در بزرگ ترین تبلت قابل حمل جهان، صرفا ۲ گیگابایت رم را مشاهده کرد. این در حالیست که حافظه داخلی نیز بین ۱۶ الی ۳۲ گیگابایت متغیر است. باتری ۵۷۰۰ میلی آمپری Galaxy View نیز قادر به پخش ویدیو به مدت ۸ ساعت بوده که با توجه به اندازه و رزولوشن نمایشگر، قابل قبول به نظر می رسد.

در Samsung Forum 2016، در لیسبون از کشور پرتغال، فرصت کار کردن با این محصول نیز دست داد تا نگاه نزدیکی از جنس دیجیاتو برای تان رقم بزنیم. از شما دعوت می کنیم نگاه نزدیک دیجیاتو به تبلت گلکسی ویو از سامسونگ را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    هیچ کاربردی برای این دستگاه نمیتونم متصور بشم. کاشکی حالا که ادعا می کنن که به عنوان یه تلویزیون میتونه استفاده بشه، لااقل یه تیونر تلویزیون دیجیتال هم داخل این تبلت قرار میدادن...

مطالب پیشنهادی