ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Porsche و AT&T برای توسعه پروژه «خودروهای متصل» همکاری می کنند

در دورانی به سر می بریم که نه تنها تولیدکنندگان تلفن های همراه، بلکه حتی اپراتورهای موبایل هم دیگر امیدی به رشد بازار خود ندارند. در نتیجه زمینه های دیگری را جستجو می کنند تا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۰

در دورانی به سر می بریم که نه تنها تولیدکنندگان تلفن های همراه، بلکه حتی اپراتورهای موبایل هم دیگر امیدی به رشد بازار خود ندارند. در نتیجه زمینه های دیگری را جستجو می کنند تا فعالیت خود را گسترش داده و پیشرفت کنند.

یکی از این بسترهای فراهم آمده، خودروها هستند که کم کم رنگ و بوی فناوری های روز را بیش از پیش به خود می گیرند. قطعات به روز تر شده و حتی کار به جایی خواهد رسید که دیگر هوش مصنوعی کنترل کننده فرمان خواهد شد، نه شخصی که در آن نشسته.

اما AT&T به عنوان یکی از اپراتورهای پیشگام آمریکایی، از سال های گذشته تاکنون با شرکت های بسیاری همکاری کرده تا خودروها را هم به یکدیگر متصل کند. سال 2014 قرارداد AT&T با آئودی بسته شد و حالا نوبت به Porsche رسیده است.

طی این قرارداد، AT&T موظف شده تا شبکه مخابراتی 4G LTE را به برخی مدل های سال 2017 پورشه بیاورد. البته مشخص نشده که کدام یک از مدل ها قرار است به شبکه مخابراتی متصل شوند اما این مسئله می تواند به طور کلی بیانگر حرکتی رو به جلو در فضای خودروهای متصل به یکدیگر باشد. لازم به ذکر است که کمپانی های دیگری نیز چنین برنامه هایی را در پیش گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahab
    shahab | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    فقط توآوری های موجود در تیبا. !!

مطالب پیشنهادی