ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

سونی از تلفن هوشمند «X Performance»، مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ پرده برداشت

به طور کلی کسی تصورش را نمی کرد که سونی با دست پر به کنگره جهانی موبایل آمده باشد اما مدیران ارشد این شرکت ژاپنی دقایقی پیش خلاف این مطلب را ثابت کردند. سونی امروز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به طور کلی کسی تصورش را نمی کرد که سونی با دست پر به کنگره جهانی موبایل آمده باشد اما مدیران ارشد این شرکت ژاپنی دقایقی پیش خلاف این مطلب را ثابت کردند.

سونی امروز از سه تلفن هوشمند X، XA و X Performance پرده برداشت. نمونه پرفورمنس به اسنپدراگون ۸۲۰، نمایشگر ۵ اینچ و رزولوشن تمام اچ دی مجهز شده است.

طراحی دستگاه شباهت بسیاری به سری Z دارد و همچنان می توان کناره های مستطیل شکل آن را مشاهده کرد. نمایشگر این موبایل ولی در کناره ها، کمی خم شده و به شاسی رسیده تا زیبایی خاصی به X Performance دهد.

سونی می گوید این طراحی را تا حدی بروز رسانی کرده و اکنون موبایل پرفورمنس تا حد زیادی ارگونومیک تر شده است.

شرکت ژاپنی یاد شده ادعا می کند که باتری ۲۷۰۰ میلی آمپری دستگاه می تواند تا دو روز پاسخگوی نیاز کاربران باشد. این در حالیست که مانند Z5، دوربین اصلی دستگاه نیز از سنسوری ۲۳ مگاپیکسلی بهره می برد که فوکوس خودکار آن با سرعت فوق العاده ای صورت می پذیرد. لازم به اشاره است که سونی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای جلو دستگاه و ثبت تصاویر خودگرفت استفاده کرده است.

سایر مشخصات موبایل پرفورمنس شامل سه گیگابایت حافظه RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستند. البته کاربر این دستگاه می تواند به وسیله حافظه microSD، ظرفیت ذخیره سازی در این موبایل را افزایش دهد.

X Performance که پرچمدار خانواده اکس سونی به شمار می رود، از سنسور اثر انگشت نیز برخوردار است که همانند خانواده Z5، در کلید پاور دستگاه آرام گرفته.

سونی خبر می دهد که هر سه موبایل خانواده اکس که امروز رونمایی شدند، در خرداد ماه با رنگ های مشکی، طلایی و رز گلد و سفید به بازار خواهند آمد که البته هر مدل نیز قاب های اختصاصی خود را در هر چهار رنگ خواهد داشت.

Sony-Xperia-X-Performanc (4)

Sony-Xperia-X-Performanc (3)

Sony-Xperia-X-Performanc (2)

Sony-Xperia-X-Performanc (1)

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • Mohamad DC
    Mohamad DC | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    هواوی نمی‌خواد یه گوشی معرفی کنه؟؟؟

  • babak.m
    babak.m | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    خوشم میاد از طراحی و کیفیت سری ایکس با زد همین طراحی رو بقیه شرکت ها ندارن و نخواهند داشت دمش گرم سونی غول تکنولوژی هست سامسونگ و ال جی و اپل جز تقلید کاری ندارن و کلی هم تبلیغات میکنن تهش هیچی که هیچی

  • دادا
    دادا | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    عالیه... خدا کنه قیمتش هم عالی باشه

  • mohsensalare
    mohsensalare | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    سونی مشکل رم که نداره پس همینقدر کافیه
    چون صفحه نمایشش فول اچ دی هست تو بنچمارک های گرافیکی و... بهتره از سامسونگ و الجی

  • محسن
    محسن | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    دوربین جلوی سونی 13ودوربین بیرون زده سامسونگ12خخخخ

    • bad name
      bad name | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      عدد مهم نیست استاد کیفیت مهم که سونی درکی از کیفیت نداره ???

      • فقطسونی
        فقطسونی | ۳ اسفند ۱۳۹۴

        سونی یعنی کیفیت سونی یعنی واقعیت سونی یعنی اصالت
        پایه اساس سامسونگ تبلیغ تقلید هنگ یه چیز باید اضافه کرد بنچمارک
        سامسونگ به جز تبلیغ هیچی نیس

        • bad name
          bad name | ۳ اسفند ۱۳۹۴

          صحیح ???

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    باتری 2700 تا 2 روز ؟؟؟ خخخخ جوک خوبی بود نه تا یک هفته ???

    • Divan Greedy (thankyouaj)
      Divan Greedy (thankyouaj) | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      خوب پس وضعیت z5 چیه ؟؟ اینم که مشخصات پرچمدار داره از z5 چند نسخه متفاوت تولید کرد بس نبود الان اینو از سری x هم به پرچمدارها اضافه کرده ، معلومه با خودش چند چنده ؟؟

      • فقط سونی
        فقط سونی | ۳ اسفند ۱۳۹۴

        معولمه سونی گریه تو درآورده اینطوری نظر میدی

        • Divan Greedy (thankyouaj)
          Divan Greedy (thankyouaj) | ۳ اسفند ۱۳۹۴

          ؟؟؟؟ حقیقته ، باطری 2700 تا 2 روز ؟؟ محض اطلاع باطری s7 edge حجمش 3600 هستش باطری تلفن جدید اچ پی 4150 هستش / بعدشم بین این و z5 دقیقا چه فرقی هست ؟؟؟

        • bad name
          bad name | ۳ اسفند ۱۳۹۴

          فقط سوتی ????

      • محمدرضا
        محمدرضا | ۳ اسفند ۱۳۹۴

        Divan جان نمیخواد کم آوردن اکس باکس وان در برابر پلی استیشن 4 رو تو همه پستای سونی با نظر منفی نوشتن جبران کنی
        سعی کن این دوتا رو با هم قاطی نکنی

        • erfimerfi
          erfimerfi | ۳ اسفند ۱۳۹۴

          خخخخ دقیقا سر همین قضیه اکس باکسه

        • Divan Greedy (thankyouaj)
          Divan Greedy (thankyouaj) | ۳ اسفند ۱۳۹۴

          چی ؟؟؟ چه ربطی داره ؟؟؟ من نظرمو نوشتم با دلیل / حالا می خوای قبول کن می خوای نکن برام مهم نیست

          • محسن
            محسن | ۳ اسفند ۱۳۹۴

            امسال سونی z6 بده دیگه میترکونه

          • sorush33
            sorush33 | ۳ اسفند ۱۳۹۴

            دوام باتری که فقط با ظرفیت اون مشخص نمیشه
            مهم بهینه بودن مصرفه
            به عنوان مثال میزان باتری Xperia Z2 رو با Z3 مقایسه کن
            Z2 با این که ظرفیت بالا تری داره،مدت زمان کمتری شارژ نگه میداره

        • Divan Greedy (thankyouaj)
          Divan Greedy (thankyouaj) | ۳ اسفند ۱۳۹۴

          در ضمن من یکی دو ماه پیش پلی استیشن 4 خریدم و کنار ایکس باکس وان باهاش کار می کردم و بعضی جهات خوشم اومد ازش اینم پلی استیشن ایدی من divangreedy8

    • shs77
      shs77 | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      Divan این گوشی تکنولوژی جدیدی در باتریش بنام quavo داره که برطبق گفته سونی دو برابر Z2 باتری عمر میکنه پس فقط میلی آمپر نیست!

  • علی
    علی | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    عالی بود خدایی خیلی قویه و خوشگل

  • mohsensalare
    mohsensalare | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    اصلا کسی فکرش رو هم نمیکرد

  • samir1374
    samir1374 | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    کسی نمیتونه سونی رو با QHD آشتی بده؟

    • فقط سونی
      فقط سونی | ۳ اسفند ۱۳۹۴

      فول اچ دی سونی بقیه برند له میکنه مهم اون تکنولوژی به کار رفته

  • mohsensalare
    mohsensalare | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    بهتر از سامسونگ بود حداقل

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی