ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا بتلفیلد 5 در دوران جنگ جهانی اول جریان دارد؟

همه ما می دانیم که پس از اتمام ساخت Battlefield 4 و Star Wars: Battlefront، بخشی از تیم استودیوی DICE مشغول توسعه عنوان شماره دار بعدی از سری بتلفیلد شده اند. اما الکترونیک آرتز و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۰

همه ما می دانیم که پس از اتمام ساخت Battlefield 4 و Star Wars: Battlefront، بخشی از تیم استودیوی DICE مشغول توسعه عنوان شماره دار بعدی از سری بتلفیلد شده اند. اما الکترونیک آرتز و استودیوی سوئدی نام برده، هیچگاه علاقه ای به صحبت در رابطه با این عنوان نداشته اند.

اخیرا یک فروشگاه آنلاین سوییسی، بتلفیلد 5 را به لیست فروش خود اضافه کرده است. در صفحه ی بتلفیلد 5، دو مورد جالب به چشم می خورد. اولی عبارت «جنگ جهانی اول» و دومی «شوتر تاکتیکی چندنفره» است. این فروشگاه ادعا می کند که بازی در تاریخ 26 اکتبر 2016 برابر با 5 آبان 1395 برای پلی استیشن 4، پی سی و اکس باکس وان عرضه می شود.

battlefield_5_listing-1152x739

الکترونیک آرتز در جریان جلسه مالی اخیر خود که ماه گذشته میلادی برگزار شد، تاریخ انتشار بتلفیلد 5 را تعطیلات سال 2016 اعلام نمود که با تاریخ اعلام شده از سوی سایت نام برده هماهنگی دارد.

پس از ساخته شدن Call of Duty: Modern Warfare 2 و Battlefield: Bad Company، توسعه دهندگان بازی فاصله عجیبی با ماجراهای جنگ جهانی گرفتند و شاید Call of Duty: World at War قابل توجه ترین بازی ساخته شده مربوط به آن دوران بود. پرداخت های سینمایی فوق العاده طی سال های اخیر، احتمالا داستان های بدیعی را به ذهن سازندگان سری بتلفیلد آورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • shadow
    shadow | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    درود بر دوستان گرامی ...منم موافقم سری های اول cod اصلا یه چیزه دیگه بود به ویژه بلک اپس یک...خوش به حال اون موقع ها..الان بلک اپس سه بازی کردم دیدم واقعا عصبیم میکنه بعد یه ساعت حذفش کردم..حیف وقت انرژی

  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    بازی جنگ جهانی ک بیشترین حس جنگ جهانی رو بهم داد بازی مدال پلی 1 بود واااااااااااای

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی