ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیونینگ سوئیسی برای اسپرت ترین محصول مرسدس بنز

تیونینگ یا ارتقا فنی و ظاهری در سرتاسر جهان امری مرسوم و پرطرفدار است. به گونه ای که هر خودرویی با کوچک ترین تغییر نسبت به محصول اصلی شرکت را می توان خودرویی تیون شده ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

تیونینگ یا ارتقا فنی و ظاهری در سرتاسر جهان امری مرسوم و پرطرفدار است. به گونه ای که هر خودرویی با کوچک ترین تغییر نسبت به محصول اصلی شرکت را می توان خودرویی تیون شده نام گذاری کرد.

به همین دلیل شرکت هایی در سرتاسر دنیا وجود دارند که به صورت عمده در این بخش فعالیت می کنند و برای هر مدل مشخصی یک بسته ارتقا در بخش ظاهری یا در بخش فنی خودرو عرضه می کنند.

حال به سراغ یکی از شرکت های سرشناس رفته ایم تا با جدیدترین محصول آنها آشنا شویم.

FAB-5

شرکت فاب دیزاین سوئیس که اکثر اوقات محصولات شرکت مرسدس بنز را برای ارتقا و تیونینگ انتخاب می کند این بار به سراغ اسپرت ترین محصول این شرکت یعنی مرسدس AMG GT S رفته است و یک تیونینگ جذاب و چشم نواز را در هر دو بخش فنی و ظاهری عرضه کرده است.

در بخش ظاهری سپر جلو با طراحی پهن تر و تهاجمی تر به همراه  3 ورودی هوا باعث تنفس بهتر می شود. این حجم دهی در بخش گلیگر هم دیده می شود و باعث می شود که طراحی جلو بسیار چشم گیر و زیبا جلوه کند.

FAB-3

در بخش عقب هم از سپر پهن تر استفاده شده است و بال عقب ثابت بر روی درب صندوق خودرو از ویژگی های همیشگی محصولات FAB Design به شمار می رود. این شرکت برای این محصول رینگ های جدیدی هم ساخته است که در جلو سایزی برابر با 20 اینچ و در عقب سایزی برابر با 21 اینچ دارند.

در بخش فنی هم استفاده از سیستم جدید ورودی هوا به همراه سیستم خروجی یا اگزوز جدید و همچنین استفاده از توربوشارژ های بزرگ تر برای این موتور V8 قدرت را از 503 اسب بخار به 700 اسب بخار رسانده است و گشتاور تولیدی این موتور هم به عدد1025 نیوتن متر می رسد.

FAB-1

شرکت فاب دیزاین برای این خودرو آپشن  و طرح های مختلف دیگری را برای داخل اتاق هم در نظر گرفته است و اولین رونمایی از این محصول جدید در نمایشگاه ژنو خواهد بود.

FAB-4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی