ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیل اسپنسر از برنامه های مایکروسافت برای ارتقای ورژن پی سی بازی های انحصاری می گوید

با عرضه بازی Rise of the Tomb Raider روی پلتفرم پی سی و ویندوز استور، بسیاری از پی سی گیمرها نسبت محدودیت های بازی های موجود در استور ویندوز 10 ابراز نگرانی کرده اند؛ محدودیت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

با عرضه بازی Rise of the Tomb Raider روی پلتفرم پی سی و ویندوز استور، بسیاری از پی سی گیمرها نسبت محدودیت های بازی های موجود در استور ویندوز 10 ابراز نگرانی کرده اند؛ محدودیت هایی که در هیچ یک از استورهای مشابه مانند استیم دیده نمی شوند.

به گفته وب سایت HowtoGeek، بازی هایی که از طریق ویندوز استور دانلود می شوند، به یک فایل Exe قفل شده مجهز اند، بنابراین امکان مادسازی بازی، افزودن آن به لیست عناوین استیم و تجربه آن با استیم کنترلر میسر نیست. علاوه بر این، بازی های ویندوز استور، به صورت اجباری از V-Sync بهره می برند و البته از معماری SLI کارت های گرافیک هم پشتیبانی نمی کنند.

مشاهده تمام این مشکلات از سوی پی سی گیمرها سبب شد تا برخی از آن ها، سوالات خود را با فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس در میان بگذارند. اسپنسر اگرچه پاسخی کلی به طرفداران داد، اما خیال ما را نسبت به برنامه های آتی مایکروسافت نسبت به ارتقای قابلیت های عناوین ویندوز استور راحت کرد:

ما لیست تمام قابلیت هایی که پی سی گیمرها منتظرشان هستند را در اختیار داریم، از بازخوردهای شما سپاسگزاریم و برنامه هایی برای ارتقا [عناوین ویندوز استور] داریم.

بعد از Rise of the Tomb Raider، قرار است بازی Quantum Break در ماه فروردین علاوه بر اکس باکس وان، روی پلتفرم پی سی و ویندوز 10 عرضه شود. باید توجه داشت که Quantum Break به هیچ وجه روی فروشگاه استیم قرار نخواهد گرفت و کاربران برای تجربه آن، مجبور به خرید بازی از طریق ویندوز استور خواهند بود. البته بعید به نظر می رسد که ویندوز استور تا آن زمان، پیشرفت محسوسی داشته باشد و احتمالا مشکلات مشابه Rise of the Tomb Raider یکبار دیگر گریبان پی سی گیمرها را خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی