ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رمدی: Alan Wake’s Return فقط نام یک سریال درون بازی کوانتوم بریک است

هفته پیش برای تان نوشتیم که شرکت فنلاندی رمدی، خالق مکس پین و آلن ویک، نام تجاری جدیدی به نام Alan Wake's Return را به ثبت رسانده. با توجه به شایعات پیرامون شروع ساخت آلن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

هفته پیش برای تان نوشتیم که شرکت فنلاندی رمدی، خالق مکس پین و آلن ویک، نام تجاری جدیدی به نام Alan Wake's Return را به ثبت رسانده. با توجه به شایعات پیرامون شروع ساخت آلن ویک بعدی، این گمان می رفت که دامنه مذکور، نام نسخه بعدی باشد اما سم لیک، بازی که چنین تصوری ندارد.

سم لیک، نویسنده و کارگردان خلاق بازی های آلن ویک، دو نسخه ابتدایی مکس پین و کوانتوم بریک است. وی در آخرین گفتگوی خود گفت که Alan Wake's Return، تنها یک سریال تلویزیونی است که درون کوانتوم بریک پخش می شود و ارتباطی با بازی آلن ویک ندارد؛ گفته ای که اندکی شبهه برانگیز است.

لیک به وبسایت کوتاکو گفت که هدف شان پوشش کامل قانونی از لحاظ علائم تجاری است و نمی خواستند دردسری متوجه شان شود. بنابراین و متاسفانه، ثبت این نام ارتباطی با آینده آلن ویک ندارد.

او البه به این مسئله اشاره کرد که در حال گشت و گذار در میان ایده ها و طرح های مختلف هستند تا ببینند چه چیزی می تواند برای ساخت ادامه آلن ویک مناسب باشد و در زمان مناسب راجع به آن صحبت خواهند کرد.

کوانتوم بریک در تاریخ 5 آویل برابر با 17 فروردین روی دو پلتفرم اکس باکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی