ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین EOS Rebel T6 از کانن رسماً معرفی شد

تنها چند هفته پس از معارفه ی EOS 80D و G7 X Mark II کمپانی کانن بنا را بر این گذاشته تا جانشینی برای T5 با عنوان EOS Rebel T6 معرفی نماید. این دیوایس جدید که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

تنها چند هفته پس از معارفه ی EOS 80D و G7 X Mark II کمپانی کانن بنا را بر این گذاشته تا جانشینی برای T5 با عنوان EOS Rebel T6 معرفی نماید. این دیوایس جدید که در اروپا احتمالاً با نام EOS 1300D عرضه خواهد شد در مابین DSLR های رده پایین و میان رده ی شرکت سازنده اش قرار می گیرد و می توان آن را هم سطح T6s و یا T6i دانست.

دوربین مورد بحث از یک سنسور CMOS هجده مگاپیکسلی برخوردار است و از دیگر ویژگی های مهم تر آن می توان به پردازشگر تصویر Digic 4+، حداکثر دامنه ی ایزو ۱۲.۸۰۰ و تصویربرداری ممتد ۳ فریم بر ثانیه اشاره داشت.

در مبحث فیلمبرداری نیز Rebel T6 قادر خواهد بود ویدئوی ۱۰۸۰p را با سه نرخ ۲۴، ۲۵ و یا ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کند و توسط آن می توانید ویدئوی های ۷۲۰P پنجاه یا ۶۰ فریم بر ثانیه نیز تهیه نمایید.

همانند بسیاری از دوربین هایی که به تازگی توسط کانن رونمایی شده اند، در محصول جدید پیش تر اشاره شده هم ویژگی هایی مثل NFC و وای-فای داخلی در دسترس هستند و به کمک شان قادر خواهید بود فایل های روی دیوایس را به صورت بی سیم به اشتراک گذاشته و یا از اپ های ریموت ویژه iOS و اندروید در کنار آن استفاده کنید.

در پشت Rebel T6 یک صفحه نمایش ثابت ۳ اینچی با رزولوشن ۹۲۰ هزار نقطه ای تعبیه شده است؛ هر چند که این روزها هر دوربینی باید حداقل یک نمایشگر یک میلیون نقطه ای داشته باشد. ضمناً همانطور که انتظار می رود جانشین T5 همانند دیگر محصولات تحت برند EOS Rebel بدنه ای نسبتاً‌ مقاوم دارد و در حین استفاده از آن نباید چندان نگران صدمه دیدنش باشید.

دوربین مذکور از ماه آینده و با قیمتی برابر با ۵۵۰ دلار راهی بازار خواهد شد و بدنه ی آن با یک لنز زوم EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II باندل شده است.

img-4483-1-w600

img-4484-1-w600

img-4486-1-w600

img-4490-1-w600

img-4498-1-w600

img-4499-1-w600

img-4500-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمدرضا
    محمدرضا | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    دوربین فقط تخصص سونی هست.

    • rezz
      rezz | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

      از این نظری که دادی مشخصه حرفه ای ترین دوربینی که با هاش کار کردی از این cyber-shot های سونی بوده....

      • babak.m
        babak.m | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

        دوست عزیز کانن و نیکون نبودن سونی روی پروژه های سنسور کار میکرد اطلاعات شما فقط سایت های فارسی زبان هست کمی جستو جو کنید تا متوجه بشید از علم و تکنولوژی عقب تر هستین
        سونی شرکت بزرگ و تکنولوژی فوق العاده قوی داره از ندانسته ها حرف نزنید

        • بی نام
          بی نام | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

          کاری به تکنولوژی ساخت سنسور موبایلش ندارم و سنسورای قدرت مند در شاخه فیلم برداری اما باید قبول کنی سونی تو عکاسی هنوز به تکامل نرسیده کنون و نیکون رو من تایید نمیکنم تقربا خیلی از عکاس های حرفه ای تاییدش میکنن حالا اگه خیلی به سونی علاقه داری اون بحثش جداست

مطالب پیشنهادی