ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
اریک اشمیت در حال عکاسی با آیفون اپل
تکنولوژی

اریک اشمیت، رئیس هیئت مدیره آلفابت هم از آیفون استفاده می کند

اریک اشمیت به عنوان مدیرعامل سابق گوگل و رئیس هیئت مدیره فعلی هولدینگ بزرگ آلفابت سابقه زیادی در استفاده از انواع تلفن همراه در انظار عمومی دارد. در طی سالیان گذشته بارها دیده شده که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اریک اشمیت به عنوان مدیرعامل سابق گوگل و رئیس هیئت مدیره فعلی هولدینگ بزرگ آلفابت سابقه زیادی در استفاده از انواع تلفن همراه در انظار عمومی دارد. در طی سالیان گذشته بارها دیده شده که او از چند مدل تلفن اندوریدی و غیر اندوریدی محصول شرکت های گوناگون استفاده کرده است.

او حتی در سال ۲۰۱۳ در حال عکس گرفتن با اسمارت فونی دیده شده بود که هنوز به طور رسمی به بازار نیامده بود. تلفن مذکور موتورولا موتو ایکس بود؛ اولین محصولی که موتورولا تحت مالکیت گوگل اقدام به تولید آن کرد.

با توجه به مطالب فوق، استفاده این مدیر مشهور از موبایلی غیر از برند نکسوس نباید چندان هم عجیب باشد، اما مسئله ای که این عمل او را بیش از همیشه مورد توجه قرار می دهد، زمان و مکان استفاده از آن است.

اریک اشمیت در حال کار با آیفون اپل

تصاویر فوق زمانی گرفته شده که اشمیت برای تماشای مسابقه DeepMind AlphaGo (هوش مصنوعی توسعه یافته توسط گوگل) با قهرمان جهان در بازی GO، به کشور کره جنوبی سفر کرده بود.

اکنون این پرسش پیش می آید که چرا یکی از مدیران ارشد آلفابت که همه محصولات اندرویدی در اختیارش قرار دارند، (حتی آنهایی که هنوز رسماً عرضه نشده اند) برای عکاسی در یکی از مراسم های شرکت متبوع خود از محصول رقیب سرسخت شان، اپل، استفاده می کند؟

اگر به خاطر داشته باشید در ماه گذشته نیز اتفاق مشابهی برای یکی از مدیران مایکروسافت رخ داد. «جو بلفیوره»، مسئول ارشد ویندوز موبایل که البته چند ماهی را به مرخصی رفته، تصویری را با آیفون به اکانت توییتر خود ارسال کرد که همین مسئله موجب جنجال خبری بیش از اندازه ای در میان طرفداران مایکروسافت شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • گلمراد
    گلمراد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    خودشونم قبول دارن اندروید دوزار نمیارزه :))

    • سینا
      سینا | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

      شما بهتره نیست با ملوس آشتی کنی ؟

      • reza_zarchi
        reza_zarchi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

        :D

  • Yaya
    Yaya | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    چه گیری میدن اینا ، اینا که دیگه فرقه و از این جور چیزانیست که طرف تا اخر عمرش حتی به اینکه چرا اینقدر روش تعصب داره فکر کنه ، یه وسیله ست یه چیزه دیگه اینکه فقط چند صدم ثانیه طول میکشه تا از یه چیزی خوشت بیاد و این دست خودت نیست

  • Enrique Iglesias
    Enrique Iglesias | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    یعنی این سوال اینقدر ذهن نویسنده رو درگیر کرده؟
    خب مگه چیه؟
    منم هم اندروید داشتم و دارم هم آیفون هم بلک بری،الانم گلکسی اس 6 دارم،ولی خدایی دلم برای بلک بریم تنگ شده خیلییییی خوب بود،حتما دوباره یکی میخرم

  • .*+*/5
    .*+*/5 | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    آخر یه شرکت میزنم به بسم خربزه مشهدی بعد با اپل رقابت میکنم تا برشکسته شه

  • حسین
    حسین | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    من هر دو رو داشتم هر کدوم مزایا و معایب خودشونو دارن آندروید آزادی عمل دست کاربره اما آی او اس ساده تر روانتر هست ولی آزادی عمل کاربر نداره و محدود به همون چند ابزار هستی نه خبری از فایل منیجر هست نه میتونی اطلاعات انتقال بدی ولی واسه کسی که سادگی روان بودن و اهل بازیو جینگولک بازی نیست آیفون جذابه ولی آندروید واسه شخصی سازی و آزادی بهتره در ول انتخاب با خود فرده من که هر دو رو بخاطر برنامه نویس بودن دارم هر کدوم لذت خاص خودشو داره و هیچکدوم ازون یکی سرتر نیست فقط بسته به سلیقه فردی داره

  • میم و نون
    میم و نون | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    مسلما برای تحلیل رقیب بهترین راهکار استفاده از محصولات رقیب در زندگی روزمرست... اینجوری کم و کاستی و یا نقاط قوت رقیب رو در شرایط واقعی بررسی می کنه و می تونه بهتر و بدون تعصب تر تحلیل کنه محصولات رقیب رو...

  • Carrera
    Carrera | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    خب مگه چیه من خودمم همه رو داشتم و کار کردم
    Android,iOS,winPhone,blackberry
    ?

  • BVB
    BVB | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    باز هم خبر رو دیر مخابره کردین. من اینو دیروز از یه سایت که اصلا تخصصش تکنولوژی نیست خوندم :-/

  • Shahryar
    Shahryar | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    بخاطر اینکه احمق نیست و دوس داره همه سیستم عامل هارو تجربه کنه

  • Mohammad
    Mohammad | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    Hamash khobe android ios

مطالب پیشنهادی