ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استاروارز بتلفرانت به صورت انحصاری روی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن عرضه می شود

سونی به تازگی اعلام کرده که بازی Star Wars Battlefront از کمپانی الکترونیک آرتز، اولین بازی کلان بودجه یا همان AAA خواهد بود که برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن عرضه می شود و احتمالا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

سونی به تازگی اعلام کرده که بازی Star Wars Battlefront از کمپانی الکترونیک آرتز، اولین بازی کلان بودجه یا همان AAA خواهد بود که برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن عرضه می شود و احتمالا به صورت همزمان با عرضه هدست، در دسترس قرار خواهد گرفت.

سونی در طی کنفرانس خود در همایش GDC امسال تاکید کرد که ورژن واقعیت مجازی استاروارز بتلفرانت، در انحصار پلی استیشن وی آر خواهد بود و دارندگان سایر هدست های واقعیت مجازی نظیر آکیلس ریفت یا اچ تی سی وایو، از آن بی بهره می مانند.

اگرچه سونی و الکترونیک آرتز به صورت رسمی ساخت این نسخه از بازی را تایید نموده اند، اما هنوز مشخص نیست که ورژن واقعیت مجازی استاروارز بتلفرانت چه شکل و شمایلی خواهد داشت. هرچند که احتمالا براساس نسخه اصلی ساخته می شود و در محتویات دو نسخه معمولی و سازگار با واقعیت مجازی، با یکدیگر تفاوت نخواهند داشت.

در نهایت، به جز آن که الکترونیک آرتز، استودیوی DICE و لوکاس فیلم در حال کار روی این پروژه اند، اطلاعات دیگری از سوی کمپانی ژاپنی منتشر نشد و فعلا باید منتظر ماند تا در ماه های آتی، جزییات بیشتری درباره این پروژه جذاب به اشتراک گذاشته شود. لازم به ذکر است که در همین همایش، سونی از قیمت 400 دلاری پلی استیشن وی آر و نیز باندل PlayStation VR Worlds رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی