ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

باندل PlayStation VR Worlds به همراه پنج بازی از استودیوی انگلیس سونی معرفی شد

کمپانی ژاپنی سونی، بعد از انتشار اطلاعات بیشتر درباره هدست واقعیت مجازی پلی استیشن و قیمت گذاری آن، حالا از باندل های مختلف پلی استیشن وی آر رونمایی می کند تا خریداران با دقت باندل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

کمپانی ژاپنی سونی، بعد از انتشار اطلاعات بیشتر درباره هدست واقعیت مجازی پلی استیشن و قیمت گذاری آن، حالا از باندل های مختلف پلی استیشن وی آر رونمایی می کند تا خریداران با دقت باندل مورد نظر خود را انتخاب نمایند. یکی از باندل های ارزشمند هدست مورد بحث، PlayStation VR World است که 5 بازی از استودیوی انگلیس سونی را در خود جای می دهد.

اگرچه برخی از این عناوین، پیش از این معرفی شده بودند و بسیاری از گیمرها فرصتی یافتند تا آن ها را در همایش های مختلف سال های اخیر تجربه کنند، اما سونی در بلاگ رسمی پلی استیشن نوشته که نسخه نهایی تمام این عناوین، کیفیتی بسیار بهتر نسبت به دموی آزمایشی خود دارند.

یکی از این عناوین، The London Heist است که در اصل برای کنترلر موو ساخته شده اما با Dualshock 4 هم می توان آن را تجربه کرد و گیمر باید دست به سرقت های بزرگ زده و با موفقیت فرار کند. 4 بازی دیگر نیز، Into the Deep ،VR Luge ،Danger Ball و Scavenger's Odyssey نامیده می شوند که هر یک، تجاربی مختلف در ژانرهای مختلف برای گیمر به ارمغان می آورند.

تاریخ عرضه این باندل پلی استیشن وی آر، کماکان نامشخص است اما می توان انتظار داشت که در ماه اکتبر میلادی و به همراه باندل اصلی، در دسترس قرار گیرد. تریلر رسمی PlayStation VR Worlds را هم در پایین می توان مشاهده کرد:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali Z.S
    Ali Z.S | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴


    هیجان انگیز و فوق العاده

  • محمد
    محمد | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    این هدست محشره

  • سعید
    سعید | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    نبرد هدستهای واقعیت مجازی کم کم داره شروع میشه ??

مطالب پیشنهادی