ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کسب و کار اچ تی سی در ماه گذشته سوددِه بوده است

اچ تی سی بعد از پشت سر گذاشتن سال نه چندان مطلوب 2015 و مشکلات عدیده مالی در نخستین ماه از سال جدید، گزارش تازه ای را منتشر کرده که حکایت از سود ده بودن کسب و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

اچ تی سی بعد از پشت سر گذاشتن سال نه چندان مطلوب 2015 و مشکلات عدیده مالی در نخستین ماه از سال جدید، گزارش تازه ای را منتشر کرده که حکایت از سود ده بودن کسب و کار آن در ماه فوریه دارد.

سود اعلام شده برای این ماه برابر با 25.09 میلیون دلار است که معادل با سه سنت آمریکا بابت هر سهم آن می شود و اگر عملکرد مالی این شرکت برای دو ماه نخست سال 2016 را با هم در نظر بگیریم باید بگوییم که هر سهم آن 2 سنت ضرر داده است.

گفتنی است که سود 25.09 میلیون دلاری اعلام شده برای ماه فوریه به دنبال زیان خالص 37.2 میلیون دلاری این شرکت در ماه ژانویه حاصل شده است که یعنی هر سهم آن در نخستین ماه از سال جدید میلادی 5 سنت ضرر داده است. درآمد اچ تی سی برای این ماه نیز برابر با 197.4 میلیون دلار اعلام شده.

این شرکت اخیرا دریافت پیش سفارش برای هدست وایو را آغاز کرده و ظرف تنها ده دقیقه از آغاز این پروسه، 12 میلیون دلار فروش داشته. کمپانی تایوانی مورد بحث همچنین به تازگی تبلیغ برای فروش اسمارت فون تازه اش با نام HTC 10 را آغاز کرده و به طرفدرانش نوید داد که دوربین های این موبایل در دنیا «بهترین» هستند.

به دنبال انتشار همین خبرهای خوش نیز ارزش سهام این شرکت از 2.44 دلار به 3.66 دلار رسید که افزایشی 48 درصدی را در یک بازه زمانی کوتاه نشان می دهد. حال اینکه رشد ارزش سهام این شرکت تایوانی به خاطر تقاضای بالا برای هدست واقعیت مجازی اش بوده یا مثبت اندیشی اش در رابطه با HTC 10 مساله ایست که باید منتظر ماند و دید.

در هر صورت، رقم های اعلام شده برای سهام اچ تی سی به مراتب پایین تر از 39.62 دلاری است که در تاریخ 29 آوریل 2011 برای آن ثبت شد. در آن دوران اگر خاطرتان باشد، تنها دو ماه تا عرضه موبایل Evo 3D زمان باقی بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    خوشحالشدم

  • M_B
    M_B | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    امیدوارم تا چند سال آینده جز چندتای برتر قنعت گوشی بشه?
    هم سطح رقیبایی مثل سامی و اپل

  • LawMen
    LawMen | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    به به

مطالب پیشنهادی