ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت از دو کنترلر Dusk Shadow و Copper Shadow برای اکس باکس وان رونمایی کرد

کمپانی مایکروسافت صبح امروز از دو کنترلر جدید برای کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان رونمایی کرد که اواخر ماه جاری میلادی، به بازار عرضه خواهند شد. این دو کنترلر که Dusk Shadow و Copper ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

کمپانی مایکروسافت صبح امروز از دو کنترلر جدید برای کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان رونمایی کرد که اواخر ماه جاری میلادی، به بازار عرضه خواهند شد. این دو کنترلر که Dusk Shadow و Copper Shadow نامیده می شوند، در ادامه کنترلرهای طرح نظامی اکس باکس وان که سال پیش به بازار آمدند، عرضه می شوند.

لری هرب، مدیر برنامه نویسی شبکه اکس باکس لایو که معمولا با نام میجور نلسون شناخته می شود، در بلاگ رسمی خود نوشته که مایکروسافت، متعهد است تا با ارائه کنترل های مختلف، گزینه های بسیار زیادی در مقابل گیمرها بگذارد که هر یک ارزش قیمت خود را نیز دارند. به گفته کمپانی ردموندی، کنترلر Copper Shadow از طریق تمام فروشگاه های مایکروسافت و نیز خرده فروشی GameStop قابل خریداری است.

در همین حال، Dusk Shadow قرار است به صورت انحصاری از طریق مایکروسافت استور به فروش برسد و برای مدت کوتاهی، از سوی Best Buy نیز عرضه خواهد شد. هر دو کنترلر، قیمتی معادل 70 دلار دارند و البته به برخی از ارتقاهای سخت افزاری سال گذشته مایکروسافت، مانند پورت صدای 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون نیز مجهزند.

پیش فروش هر دو کنترلر، از امروز آغاز شده اما کماکان تاریخ دقیقی برای عرضه آن ها وجود ندارد. از یک سو، خرده فروشی GameStop می گوید که عرضه Copper Shadow از روز 24 مارس (5 فروردین) آغاز خواهد شد و از سوی دیگر، مایکروسافت موعد مقرر را 3 فروردین اعلام کرده. در همین حین، Best Buy هم تا پیش از روز 10 آپریل (22 فروردین) ارسال Dusk Shadow را آغاز نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی احمدی
    علی احمدی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    یکی از جذابیت های اکس باکس برا من طرحیشه. بخصوص دسته هاش

  • Hesam
    Hesam | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    زیبا هستن

  • Shahryar
    Shahryar | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    منظورتون خرده فروشی گیم استاپ بود؟

مطالب پیشنهادی