ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

حذف سریع و آسان اپلیکیشن های سیستمی در اندروید با App Master

Bloatware ها یا اپلیکیشن های از پیش نصب شده در اسمارت فون، مشکل بزرگی برای دستگاه های میان رده و ضعیف محسوب می شوند. هم فضای رم را اشغال می کنند و هم با اجرای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

Bloatware ها یا اپلیکیشن های از پیش نصب شده در اسمارت فون، مشکل بزرگی برای دستگاه های میان رده و ضعیف محسوب می شوند. هم فضای رم را اشغال می کنند و هم با اجرای در پس زمینه، می توانند مصرف باتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

طبیعی است که در حالت عادی، سیستم عامل اندروید اجازه حذف آنها را به شما نمی دهد. اما خوشبختانه از طریق اپلیکیشن های شخص ثالثی همچون App Master می توان به چنین امکانی دسترسی داشت.

App Master ابزاریست برای مدیریت اپلیکیشن ها؛ با آن می توانید اپلیکیشن های سیستمی و Bloatware ها را پاک کنید، آنها را به حالت فریز ببرید، بک آپ بگیرید یا به صورت دسته ای به اشتراک بگذارید.

App Master 2

برای این که از App Master استفاده تمام و کمال را ببرید لازم است که دستگاه اندرویدی تان را Root کرده باشید، هر چند که در دستگاه های غیر روت هم دسترسی به برخی امکانات اپلیکیشن فراهم شده. مثلا در دستگاه های غیر روت اگر نمی توانید Bloatware ها را به طور کامل از سیستم عامل حذف کنید، اما در عوض قادرید آنها را موقتا به سطل زباله (Recycle bin) بفرستید که از اجرایشان جلوگیری به عمل آید.

یکی از قابلیت های خوب این اپ، امکان حذف اپلیکیشن ها به صورت دسته ای (Batch) است. کافیست هر تعداد اپلیکیشنی که دیگر لازم ندارید را انتخاب کرده و عملیات پاکسازی را به دست App Master بسپارید.

App Master می تواند اپلیکیشن هایی که در حالت عادی قادر به انتقالشان به حافظه SD نیستید را برایتان به این فضا منتقل کند، و تهیه نسخه پشتیبان و اشتراک گذاری اپلیکیشن های نصب شده در سیستم عامل به صورت دسته ای امکانات خوب دیگری هستند تا App Master را یکی از برترین ابزار مدیریت اپلیکیشن ها بدانیم.

این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

App Master

App Master

سازنده: EasyApps Studio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • جواد
    جواد | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    سلام.مدتیست که وقتی میخواهم از هواشتاسی اس4.استفاده کرده وبه بخش تنظیمات بروم با جمله هوا متوقف شده است مواجه میشوم.لازمه بگم هم به تنظیمات کارخانه برگردوندم هم فلش زرم برطرف نشده.لطفا راهنماییم کنید.ممنون

  • محمد
    محمد | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    سلام
    حوصله تحقیق ندارم خخخ
    هوادی جی 8 را چجوری روت کنم که آنروتم بشه کرد
    چجوری میشه رام سیانوژن روش ریخت که گوگل اپ هم داشته باشه
    فک کنید آماتورم هیچی بلد تیستم
    ابتدایی و از اول یه لینک بدید توضیح بده
    من چند ساله دیجیاتو و نارنحی و زومیت هستم هیچکدوم آموزش نذاشتن
    من فقط بلد بودم ال جی رو باال جی فلش تولز فلش بزنم رام رسمی

    • BVB
      BVB | ۶ فروردین ۱۳۹۵

      اولا وقت توضیح ندارم. نحوه فلش رام برند با برند فرق داره، فقط ۲ چیز ضروری میگم. نحوه فلش و غیره رو باید سرچ کنی متناسب با گوشیت پیداش کنی. اول رام سیانوژن (من سیانوژن پیشنهاد نمیدم، انتخابای خیییییلی بهتری هم هست که پایشون سیانوژنه ینی مثلا میتونی از تم های سیانوژن استفاده کنی اما پایداری و امکاناتشون خیلی بیشتره) رو از سایتش دانلود کن (اگه رام دیگه بود از صفحه رسمیش توی سایت XDA-Developers صفحشو پیدا کن و دانلودش کن.) و فایل زیپ مخصوص فلش برنامه‌های گوگل که توسط سازنده‌ی رام پیشنهاد شده رو دان کن. اینارو باید بعدا طبق دستور العمل خاص ک گفتم فلش کنی.

  • BVB
    BVB | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    برنامه lucky patcher برای کرک برنامه‌ها و بازی‌ها و titanium backup برای بکاپ از برنامه‌ها و بازی‌هات به بهترین شکل ممکن (بازی‌هات از همونجا که ذخیر کردی بعدا اگه ریستور کنی ادامه میدن و برنامه هاتم با تنظیماتی ک انجام دادی بر میگردن) شدیدا توصیه میکنم. برای lucky patcher باید قبلش برنامه busy box رو نصب کنی، بعد بازش کنی و گزینه install رو بزنی تا خودکار نصب بشه. بعد لاکی پچر رو نصب کنی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی