ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان با پرداخت 4 میلیارد دلار شارپ را خریداری می کند

به گزارش رویترز دو کمپانی شارپ و فاکسکان پس از بارها به تعویق افتادن قراردادشان سرانجام در هفته آینده با قیمتی پائین تر از توافق پیشین با یکدیگر معامله خواهند کرد و شارپ به طور ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

به گزارش رویترز دو کمپانی شارپ و فاکسکان پس از بارها به تعویق افتادن قراردادشان سرانجام در هفته آینده با قیمتی پائین تر از توافق پیشین با یکدیگر معامله خواهند کرد و شارپ به طور رسمی تحت تملک شرکت تایوانی یاد شده قرار خواهد گرفت.

اگر در جریان این داد و ستد بوده باشید، احتمالا می دانید در اسفند ماه هنگامی که قرار بود امضاهای آخر انجام بگیرد، شرکت ژاپنی لب به سخن گشوده و به بدهی 3.1 میلیارد دلاری خود اعتراف نمود. همین امر موجب شد تا فاکسکان چانه زنی را آغاز کرده و تلاش نماید تا با قیمت پائین تری شارپ را خریداری کند.

گویا همین اتفاق روی داده و دو شرکت پس از کشمش های متعدد بر سر قیمت توافق نموده اند و قرار است Foxconn یکصد میلیارد ین ارزان از قیمت پیشین (489 میلیارد ین) کمپانی ژاپنی مورد بحث را تحت تملک خود در بیاورد.

اگر این خرید و فروش بالاخره به انجام برسد، بزرگ ترین معامله ی خارجی در بخش تکنولوژی کشور آفتاب تابان محسوب خواهد گشت.

شاید از نظر برخی از سرمایه گذاران و سهام داران فاکسکان این تصمیم چندان عاقلانه به نظر نرسد زیرا شارپ در ماه های گذشته زیان های مالی بسیاری را تجربه نموده و این خرید بیشتر به اتلاف سرمایه شبیه است تا پیشرفت نمودن. اما بدون شک این عمل می تواند کمک نماید تا شرکت تایوانی خود را به عنوان یکی از برترین تولید کندآیفون در جهان مطرح نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • احسان
    احسان | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی عکسه بیربطیه:|
    یجوری باید به اپل ربطش بدن!

  • N
    N | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    خوبه،نباید دست اون سامسونگ اندرویدی کپی کار یا ال جی دزد به این شرکت برسه باید مال اپل باشه ?

مطالب پیشنهادی