ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از نسخه سفید رنگ موبایل HTC 10 و شایعه معرفی دیزایر A56

تا یک ماه پیش شایعات گوناگونی در مورد پرچمدار آتی اچ تی سی منتشر می شد که اطلاعات چندان وسیعی در رابطه با این دستگاه در اختیار ما نمی گذاشتند و هر کدام هم نامی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

تا یک ماه پیش شایعات گوناگونی در مورد پرچمدار آتی اچ تی سی منتشر می شد که اطلاعات چندان وسیعی در رابطه با این دستگاه در اختیار ما نمی گذاشتند و هر کدام هم نامی همانند فبلت پرفیوم یا HTC One M10 را به آن نسبت می دادند. اما در هفته های اخیر خبرهای مستندتری منتشر می گردند و تصاویر منتسب به این موبایل نشان می دهند که این دستگاه با بدنه تماما فلزی و امکانات قابل توجهی همراه خواهد بود.

در همین راستا بد نیست بدانید که این دستگاه در 24 فروردین ماه به طور رسمی رونمائی خواهد گشت و اگر شایعات صحت داشته باشند، اچ تی سی 10 با چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام، 4 گیگابایت رم و صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 1440×2560 پیکسلی همراه خواهد بود.

همچنین گفته می شود این دیوایس به دوربین 12 مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگ همانند آنچه در گلکسی اس 7 و اس 7 اج شاهد هستیم، مجهز گشته و سیستم صوتی قدرتمندی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

تاکنون تمامی تصاویر منتشره و منتسب به این موبایل دو رنگ مشکی و نقره ای داشته اند و امروز یک تصویر زنده از نسخه سفید رنگ از آن نیز لو رفته که متاسفانه فقط بخش جلوئی دستگاه را نمایش می دهد.

در همین راستا و به دنبال تمامی حرف و حدیث های موجود در مورد محصولات آتی کمپانی تایوانی مورد بحث، جا دارد اشاره کنیم امروز یکی از لو دهنده های اطلاعات با شناسه ی کاربری @LlabTooFer در توئیتر ادعا نموده که  HTC 10 تنها موبایلی نیست که کمپانی یاده شده قرار است معرفی نماید، بلکه یک تلفن هوشمند دیگر با نام A56 نیز در دست تولید دارد.

به ادعای وی، این موبایل در دو نسخه تک و دو سیم کارتی ساخته می شود و قیمت ارزانی هم دارد. اما هیچ اطلاعات دیگری در رابطه با آن اعلام نکرده و باید تا 24 فروردین ماه که چندان دور نیست صبر کنیم و ببینیم این ادعاها صحت دارند یا خیر.

image-1459683475-htc-10-da-ve-toi-viet-nam-camera-truoc-co-the-lay-net-tay

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

    دوستان ببینید با چه گوشیی عکس گرفته

    • ب javad
      ب javad | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

      قاب پشت گوشی رو در اوردن که مشخص نشه با چه گوشی ای عکس انداختن مشکل ساز نشه

  • مهدی
    مهدی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

    اصن خوب نیست جلوی گوشی آدمو یاد گلکسی اس6 میندازه اونم گلکسی اس 6 که سر تا پا کپی برداری از این و اون بود.من همیشه طراحی سری وان اچ تی سی رو تحسین میکردم وقتی وان ام 9 معرفی شد گفتم حتما میخرمش ولی بخاطر اسنپدراگون 810 که داغ میشد و نخریدمش و منتظر ام 10 بودم که مطمئن شدم که گوشی بعدی من اچ تی سی 10 نخواهد بود

    • ُShahrokh
      ُShahrokh | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

      نظر شما محترمه ، اما بهت تضمین میدم گوشی که وارد بازار شد ، نظرت به طور کامل عوض میشه

  • M_B
    M_B | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

    chi migid baw??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی