ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گیگابایت اولین مادربرد بهره مند از تکنولوژی تاندربولت 3 اینتل را معرفی کرد

تاندربولت 3 جدیدترین تکنولوژی ارائه شده توسط اینتل است که در مقایسه با نسخه قبلی خود پنهای باند دوبرابری (40 گیگابیت بر ثانیه) دارد و علاوه بر مصرف انرژی پایین تر می تواند دو نمایشگر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

تاندربولت 3 جدیدترین تکنولوژی ارائه شده توسط اینتل است که در مقایسه با نسخه قبلی خود پنهای باند دوبرابری (40 گیگابیت بر ثانیه) دارد و علاوه بر مصرف انرژی پایین تر می تواند دو نمایشگر 4K شصت گیگاهرتزی را به صورت همزمان مدیریت نماید.

گیگابایت نیز به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان مادربرد در دنیا تلاش می کند تا استفاده از این فناوری را در محصولات خود بیش از هر زمان دیگری وسعت بدهد و در همین راستا از جدیدترین محصول خود پرده برداشته است.

در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی شرکت آواژنگ در این باره جلب می کنیم.

کمپانی GIGABYTE، تولید کننده برتر مادربرد و کارت و گرافیک مایل است که پشتیبانی خود از تکنولوژی Intel® Thunderbolt™ 3 را گسترش دهد و اینکار با مادربرد GIGABYTE GA-X170-EXTREME ECC انجام خواهد گرفت.

GIGABYTE GA-X170-EXTREME ECC اولین مادربرد با چیپست C236 است که گواهینامه Thunderbolt™ 3 را از اینتل دریافت می کند و این به معنای پشتیبانی از سریع ترین پروتکل اتصال در جهان است. سازگاری با پردازنده Intel Xeon® E3-1200 v5 و رم های DDR4 ECC به علاوه Thunderbolt™ 3 این مادربرد را برای هر سیستم دسکتاپ رده بالایی به یک انتخاب واجب تبدیل می سازد.

به وسیله‌ی کنترلر 3 Thunderbolt™ کمپانی اینتل، پروتکل جدید Thunderbolt™ 3 که از طریق پورت USB Type-C™ در پنل پشتی این مادربرد قابل استفاده است، پهنای باند بی سابقه ای برابر با 40Gb/s را به همراه می آورد.

Thunderbolt™ 3 که از طریق USB Type-C™ قابل دسترس است از DisplayPort 1.2 پشتیبانی می کند که آن نیز می تواند رزولوشن 4K با 60 فریم بر ثانیه را انتقال دهد. البته ویژگی های انقلابی جدیدی نیز مانند ارائه توان تا 36 وات، و همچنین توانایی اتصال تا 6 دیوایس در یک سری خطی را هم می توان برای این محصول برشمرد.

پشتیبانی از Thunderbolt™ 3 در مادربرد GA-X170-EXTREME ECC که با چیپست C236 برای اولین بار در صنعت انجام گردیده است به معنای از بین بردن هر گونه گلوگاه در پهنای باند است که افراد حرفه ای می توانند به بهترین نحو از آن منتفع گردند. انتقال فایل های عظیم در کوتاه ترین زمان، باعث می شود که کمتر صبر کنید و زمان بیشتری برای انجام کار های مفید داشته باشید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی