ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موسسه KGI: کاهش ۲۵ درصدی تقاضا برای اپل واچ در سال ۲۰۱۶

موسسه سرمایه گذاری و آماری KGI، به تازگی گزارش جدیدی منتشر کرده که مرتبط با اپل واچ و میزان تقاضا برای آن در سال ۲۰۱۶ است. در گزارش تازه موسسه مذکور، آمده که در سال جاری مقدار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

موسسه سرمایه گذاری و آماری KGI، به تازگی گزارش جدیدی منتشر کرده که مرتبط با اپل واچ و میزان تقاضا برای آن در سال ۲۰۱۶ است. در گزارش تازه موسسه مذکور، آمده که در سال جاری مقدار فروش اپل واچ تا ۲۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

این گزارش تحلیلی می گوید که در سال ۲۰۱۵، تعداد ۱۰.۶ میلیون عدد اپل واچ به فروش رفته در حالی که این رقم در سال ۲۰۱۶ به ۷.۵ میلیون خواهد رسید. در این میان یک نکته ی قابل توجه هم وجود دارد: اپل واچ تنها در هشت ماه پایانی سال ۲۰۱۵ در دسترس بود اما در همه ۱۲ ماه سال ۲۰۱۶ در دسترس خریداران است، با این حال، تحلیل ها نشانگر کاهش ۲۵ درصدی تقاضا برای آن هستند.

KGI دو احتمال را برای رخ دادن چنین موضوعی بیان می کند. این موسسه می گوید که در درجه اول، بازار محصولات پوشیدنی هنوز هم آنطور که باید و شاید رونق نگرفته. در درجه دوم، آقای Ming-Chi Kuo، تحلیلگر ارشد و شناخته شده ی KGI بیان می کند که خود اپل واچ محصول چندان کاملی نیست.

آقای Kuo اذعان دارد که این گجت، هنوز هم به اپلیکیشن های برتر مجهز نشده و از طرفی، طراحی ظاهری آن جای ارتقا دارد. وی همچنین گمانه زنی می کند که عمر کم باتری و اتکای بیش از اندازه به آیفون، از موارد دیگر هستند که میزان تقاضا را پایین نگه داشته اند.

موسسه KGI در تحلیل خود گمانه زنی می کند که تولید انبوه نسل دوم از اپل واچ، در سه ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز می شود. این موسسه همچنین باور دارد که نسل دوم از این گجت پوشیدنی، در کنار آیفون ۷ رونمایی خواهد شد. در پایان این گزارش نیز گمانه زنی شده که تقاضا برای اپل واچ در سال ۲۰۱۷ افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی