ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی اپ اختصاصی Backup خود را به شکل مستقل روانه پلی استور کرد

از آنجا که روی دستگاه های اندرویدی، اپلیکیشن های پیش فرض متعددی نصب شده که بسیاری از کاربران به آنها نیازی نداشته و مجبور به غیر فعال کردنشان هستند، کمپانی هوآوی تصمیم گرفته تا به تدریج آنها را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

از آنجا که روی دستگاه های اندرویدی، اپلیکیشن های پیش فرض متعددی نصب شده که بسیاری از کاربران به آنها نیازی نداشته و مجبور به غیر فعال کردنشان هستند، کمپانی هوآوی تصمیم گرفته تا به تدریج آنها را از حالت انحصاری بودن برای رابط کاربری اختصاصی اش یعنی EMUI خارج کرده و در پلی استور عرضه نماید. یکی از این اپلیکیشن ها، Backup است که این تغییر روی آن صورت پذیرفته و نخستین اپ اختصاصی هوآوی محسوب می گردد که در گوگل پلی عرضه شده.

در همین راستا، «تیلور ویمبرلی»، مدیر تجهیزات هوآوی امروز در پست گوگل پلاسش اعلام کرده که اگر واکنش کاربران به این اپ مثبت بوده و با استقبال خوبی مواجه گردد، شرکت آنها بیشتر روی تولید اپلیکیشن های اختصاصی تمرکز کرده و آنها را در پلی استور در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این کار مزایای متعددی دارد. از جمله می توان به این اشاره کرد که هوآوی می تواند به راحتی بروزرسانی های این اپ را در گوگل پلی ارائه کند تا دیگر به انتشار OTA برای دستگاه های ساخته خودش نیازی نداشته باشد.

اپلیکیشن Backup در واقع یک ابزار کاربردی و کمک کننده محسوب می گردد و همان طور که از نامش پیداست، از تمامی اطلاعات شخصی و برنامه های موجود در موبایل فرد همانند شماره های تماس، پیغام ها، فایل های صوتی، ویدئوها، اسناد، اپلیکیشن ها و ... نسخه پشتیبان تهیه می نماید. بعلاوه برای مواقعی که نمی خواهید فایل مورد نظر خود را در فضای ابری یا کارت میکرو اس دی ذخیره کنید، گزینه مناسبی به نظر می رسد.

با انتشار این اپ، شرکت چینی مورد بحث به جمع شرکت هایی همانند گوگل، اچ تی سی، موتورولا، سونی و ... پیوسته که تمرکز و تاکید بسیاری روی ماژولار بودن سیستم عامل های خود دارند تا روند به روز رسانی آن برای کاربران آسان تر شود.

این سیاست هوآوی با نسخه جدید اندروید که آن هم هدفش ماژولار بودن پلتفرم است هماهنگی کامل داشته و در یک مسیر قرار دارند و از این رو می توان انتظار داشت که به زودی شاهد ارائه راهکاری دائمی برای رفع چندپارگی اکوسیستم یاد شده باشیم.

Huawei Backup

Huawei Backup

سازنده: EMUI قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میثم
    میثم | ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

    ایول هوآوی

مطالب پیشنهادی