ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی شارژمان؛ اپلیکیشنی کارآمد برای مدیریت آسان هزینه های ساختمان

تا به حال مدیر ساختمانی که در آن زندگی می کنید بوده اید؟ اگر نه، به سختی می توانید تصوری از دردسرها و وظایف سخت این کار داشته باشید: این که به مشکلات فنی و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

تا به حال مدیر ساختمانی که در آن زندگی می کنید بوده اید؟ اگر نه، به سختی می توانید تصوری از دردسرها و وظایف سخت این کار داشته باشید: این که به مشکلات فنی و هزینه های موتورخانه برسید، جلسات ماهیانه بگذارید، شارژ ها را یک به یک از ساکنین ساختمان بگیرید، قبض ها را پرداخت کنید و آخرین اطلاعات را از طریق تابلوی اعلانات به گوش همه اهالی برسانید.

مسلما مدیریت ساختمان به شیوه قدیمی و سنتی کار آسانی نیست. اما اگر تکنولوژی را در این مسیر به خدمت بگیرید، شرایط به کلی تغییر می کند. امروز قصد معرفی اپلیکیشنی را داریم که نه تنها ثابت می کند مدیریت ساختمان دیگر به سختی گذشته ها نیست، بلکه با امکانات خوبش حتی می تواند شما را به این کار علاقه مند هم بکند.

شارژمان دستیار دیجیتالی مدیران ساختمان هاست؛ اپلیکیشنی که شما را برای محاسبه هزینه ها از کاغذ و قلم و ماشین حساب بی نیاز می کند تا به آسانی چند اشاره قادر به مدیریت محل زندگی تان باشید.

Sharjeman One

شاید با دیدن اسکرین شات های شارژمان تصور کنید که با اپلیکیشن پیچیده ای روبرو هستید. اما بگذارید از همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم: به لطف رابط کاربری ساده، خلوت و قابل درک شارژمان، حتی افراد کم سواد و فراری از تکنولوژی هم می توانند با آن به راحتی ارتباط برقرار کنند.

کافیست پنج دقیقه به کار در شارژمان مشغول شوید تا ببینید که مدیریت ساختمان با آن از اینکه هزینه ها را در کاغذ بنویسید و پله ها را برای گرفتن شارژ از  ساکنان بالا و پایین بدوید، به نحو معجزه آسایی آسان تر است.

این اپ را هم مدیر ساختمان و هم اهالی می توانند استفاده کنند. بدین صورت که مدیر یک حساب کاربری برای ساختمان در سرورهای شارژمان می سازد، و هر ماه به کمک امکانات اپ هزینه ها را محاسبه و در تابلوی اعلانات الکترونیکی پروفایل وارد می نماید.

بعد از این کار، مدیر می تواند ساکنین واحدها را به پروفایل ساختمان اضافه کرده و برای دریافت شارژ از اهالی ساختمان در تابلوی اعلانات بخواهد که هر چه سریع تر مبلغ شارژ را به صندوق مدیریت (که همان شماره کارت مدیر است) به شیوه الکترونیکی واریز کنند. در این صورت دیگر نیازی به جمع آوری شارژها به صورت نقدی نیست و کارها برای فرد مدیر بسیار سریع و آسان پیش خواهد رفت.

دیگر توضیحی بیشتر از این نمی دهیم و بررسی و تجربه امکانات شارژمان به طور کامل به خودتان می سپاریم. اما برای جمع بندی، بد نیست که به هفت قابلیت کلیدی و مهم این اپلیکیشن اشاره ای داشته باشیم:

  • محاسبه شارژ هر واحد برای مدیر بر حسب متراژ، تعداد نفرات و تعداد پارکینگ
  • امکان اشتراک گذاری ریز هزینه های ساختمان توسط مدیر با تمام ساکنان
  • امکان پرداخت الکترونیکی هزینه شارژ با موبایل و رایانه برای اهالی ساختمان
  • ارتباط مدیر با ساکنان از طریق تابلوی اعلانات
  • امکان تعیین جریمه دیرکرد برای واحدهایی که شارژشان را دیر هنگام پرداخت می کنند
  • امکان گزارش گیری لحظه ای از هزینه ها برای مدیر
  • امکان تسویه دستی با ساکنین واحدهایی که تمایلی به پرداخت الکترونیکی ندارند

اگر مدیر ساختمان تان هستید یا به زودی بار این مسئولیت خطیر به دوش شما می افتد، بد نیست که این اپلیکیشن کاملا رایگان را در موبایل اندرویدی تان نصب کنید. شاید شارژمان آنقدر رسیدگی به امور ساختمان را برایتان آسان کند که برای ماه های آینده خودتان شخصا برای انجام این کار داوطلب شوید!

شارژمان، مدیر شارژ ساختمان

شارژمان، مدیر شارژ ساختمان

سازنده: شارژمان قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خیلی برنامه عالی و کاربردی هست ولی کاش هرچه سریعتر نسخه iOS رو هم بدن که بشه ادعا کرد این برنامه روی 97% گوشی ها قابل نصب هست...چون اینجوری اگر یک واحد گوشی آیفون داشته باشن و گوشی اندرویدی دم دستشون نباشه شاید حقشون ضایع بشه...

مطالب پیشنهادی