ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

وال استریت ژورنال: فیسبوک مشغول توسعه اپلیکیشنی مستقل برای اشتراک گذاری محتوا است

جمعیت 1.6 میلیارد نفری اپلیکیشن فیسبوک دوست دارند که هر روز در میان محتوای دریافتی شان در این اپ کند و کاو کنند. اما برای تولید و اشتراک گذاری محتوا اوضاع این گونه نیست. کاربران ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

جمعیت 1.6 میلیارد نفری اپلیکیشن فیسبوک دوست دارند که هر روز در میان محتوای دریافتی شان در این اپ کند و کاو کنند. اما برای تولید و اشتراک گذاری محتوا اوضاع این گونه نیست. کاربران گزینه های دیگری برای انجام این کار در اختیار دارند و شاید آنها را برای اشتراک گذاری محتوا به اپ فیسبوک ترجیح دهند.

برای تغییر این وضعیت، فیسبوک مشغول توسعه یک اپلیکیشن مستقل دوربین است که با آن می توان به اشتراک گذاری عکس و ویدئو میان کاربران فیسبوک و دیگران اقدام کرد. طبق گزارش وال استریت ژورنال، فیسبوک با این اقدام در تلاش است تا کاربران منفعل و بی انگیزه را به فعالیت بیشتر تشویق کند تا با خلق و اشتراک گذاری محتوای جدید به گسترش هر چه بیشتر پلتفرم فیسبوک کمک نمایند.

نسخه پیش نمایشی از این اپلیکیشن در اختیار رسانه ها قرار گرفته که عملکرد اشتراک گذاری آن را به نمایش می گذارد. هر عکسی که در آن بگیرید، مستقیما از درون اپ قادر به اشتراک گذاری اش خواهید بود و ضمنا ویدئوها را نیز می توانید به صورت زنده و مشابه سرویس پریسکوپ برای مخاطبین تان استریم کنید.

یکی از مقامات فیسبوک معتقد است که سطح اشتراک گذاری محتوا میان کاربران، نسبت به سال های گذشته تغییر چندانی نکرده. به همین خاطر اپلیکیشن جدید فیسبوک طوری طراحی شده که به کاربران برای تهیه و اشتراک گذاری محتوای جدید انگیزه بدهد. کلیه عکس ها و ویدئوهایی که با این اپ تهیه می کنید را می توانید در فیسبوک یا دیگر اپلیکیشن ها مثل اینستاگرام هم به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن مورد بحث هنوز در دست توسعه است. اما منابع آگاه می گویند در صورتی که فیسبوک نتواند مشکل بی انگیزگی کاربران برای اشتراک گذاری محتوا را رفع کند، این اپلیکیشن هیچ گاه به دست کاربران نخواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی