ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نینتندو فرنچایزهای محبوب Animal Crossing و Fire Emblem را به موبایل می آورد

پس از استقبال بی نظیر کاربران تلفن های همراه از اپلیکیشن Miitomo، طبیعی به نظر می رسید که نینتندو تصمیم بگیرد با انتشار اپ های بیشتر برای اسمارت فون ها، سهم قابل توجه تری از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

پس از استقبال بی نظیر کاربران تلفن های همراه از اپلیکیشن Miitomo، طبیعی به نظر می رسید که نینتندو تصمیم بگیرد با انتشار اپ های بیشتر برای اسمارت فون ها، سهم قابل توجه تری از این بازار پر سود را از آن خود کند. امروز این شرکت در جریان کنفرانس مالی خود بالاخره به این فرضیه رنگ و بویی حقیقی ببخشید.

بر اساس جزییات به دست آمده، عناوین محبوب The Animal Crossing و Fire Emblem هم به زودی راه خود را به تلفن های همراه پیدا خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر، آخرین نسخه از بازی شبیه ساز زندگی و مزرعه داری The Animal Crossing که سال 2013 به صورت جهانی برای کنسول 3DS عرضه شد، تاکنون بیش از 10 میلیون نسخه فروخته.

Fire Emblem نیز یک نقش آفرینی تاکتیکی بوده و اولین قسمت آن در سال 1990 عرضه شد. هنوز تاریخ دقیقی پیرامون انتشار این دو فرنچایز روی پلتفرم موبایل مشخص نشده، اما نینتندو قول داده تا عناوین مورد بحث را طی پاییز سال جاری عرضه کند.

البته سورپرایز امروز نینتندو تنها به همین یک مورد ختم نشد. آنان در قسمت دیگری از گزارشات خود عنوان کردند تعداد کاربران Miitomo به رقم 10 میلیون نسخه رسید. بزرگی این عدد را زمانی می توان درک نمود که بدانیم هنوز 40 روز از زمان انتشار اپلیکیشن مورد بحث برای iOS و اندروید نگذشته. نینتندو در گذشته اظهار امیدواری کرده بود که تعداد اعضای میتومو به رقم 100 میلیون برسد.

Miitomo بیش از آن که یک بازی ویدیویی باشد، به عنوان اپلیکیشنی رایگان برای برقراری ارتباط میان گیمرها شناخته می شود. در بازی کنترل شخصیت هایی با نام Miis را داشته و می توانید با گیمرها رابطه برقرار کنید. ضمنا پنج مینی گیم نیز در آینده به اپلیکیشن افزوده خواهد شد. SurveyMonkey تخمین زده که Miitomo هر هفته حدود 280 هزار دلار از طریق پرداخت درون برنامه ای برای نینتندو درآمدزایی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی