ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن های رسمی فیسبوک، اینستاگرام و فیسبوک مسنجر برای ویندوز 10 منتشر شدند

فیسبوک دقایقی پیش، مجموعه ای از اپلیکیشن هایش برای ویندوز 10 را روانه ویندوز استور کرد. کمپانی مورد بحث سال گذشته اعلام کرده بود که ارائه نسخه های ویندوز 10 اپلیکیشن های فیسبوک، اینستاگرام و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۴۵

فیسبوک دقایقی پیش، مجموعه ای از اپلیکیشن هایش برای ویندوز 10 را روانه ویندوز استور کرد. کمپانی مورد بحث سال گذشته اعلام کرده بود که ارائه نسخه های ویندوز 10 اپلیکیشن های فیسبوک، اینستاگرام و فیسبوک مسنجر را در برنامه هایش گنجانده و امروز روزی است که این وعده را عملی کرده است.

گفتنی است که اپلیکیشن های فیسبوک و فیسبوک مسنجر برای رایانه و تبلت های ویندوزی منتشر شده اند، و این در حالیست که اینستاگرام فقط برای ویندوز 10 موبایل منتشر گردیده.

facebook_windows_10

اپلیکیشن رسمی فیسبوک برای ویندوز 10، از امروز برای کاربران دسکتاپ در دسترس قرار گرفته و به زودی کاربران ویندوز 10 موبایل نیز می توانند آن را تجربه کنند. نسخه جدید اپ از کاشی های زنده، ری اکشن ها، استیکرها و اعلان ها پشتیبانی می کند و حتی یک مرورگر درون برنامه ای دارد تا هرگز نتوانید از کار در محیط آن دست بکشید. همچنین فیسبوک نسخه ویندوز 10 اپلیکیشن رسمی خود را طوری طراحی کرده که حال و هوایی مشابه وبسایتش داشته باشد تا کاربران راحت تر بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

facebook_messenger_windows_10

اما فیسبوک مسنجر هم فقط برای دسکتاپ عرضه شده، و مجموعه ای از قابلیت های جدید همچون اشتراک گذاری عکس، استیکر، مکالمات گروهی و امکان استفاده از تصاویر متحرک گیف را به کاربران ارائه می کند. فیسبوک همچنین به کاربرد کاشی های زنده در مسنجر نیز توجه ویژه ای داشته و امکانی فراهم کرده تا بتوانید از طریق کاشی های زنده در منوی استارت، هر آنچه در مکالمات تان در حال وقوع است را دنبال کنید.

instagram_windows_10_mobile

و اما بالاخره نسخه ویندوز 10 موبایل اینستاگرام هم منتشر شده تا کاربران اسمارت فون های مبتنی بر این سیستم عامل از امکاناتی برابر با کاربران اندروید و iOS برخوردار باشند. پیام های دایرکت، جستجو، بارگذاری ویدئو، بخش اکسپلور و امکان سوئیچ میان حساب های کاربری قابلیت هایی هستند که در این نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام به آنها دسترسی دارید. مثل دو اپلیکیشن دیگر فیسبوک، اینستاگرام جدید نیز از مزیت کاشی های زنده برای نمایش آخرین اتفاقات دنیای این شبکه اجتماعی به شما بهره می گیرد.

هر سه اپلیکیشن را می توانید همین حالا از طریق لینک های زیر با مراجعه به ویندوزاستور دانلود کنید.

Facebook for Windows 10

Messenger for Windows 10

Instagram for Windows 10 Mobile

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ای بابا مگه قرار نبود اینستاگرام یونیورسال باشه که رو همه دیوایس های ویندوز 10 اجرا بشه، این که فقط نسخه موبایل داره، حیف شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی