ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصات سخت افزاری دو موبایل جدید از سری K ال جی در پایگاه داده Geekbench

ال جی نخستین اسمارت فون های سری K خود را در اوایل زمستان سال گذشته و در نمایشگاه CES به همگان معرفی نمود. موبایل های K7 و K10 تنها نمونه های موجود از این خانواده ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

ال جی نخستین اسمارت فون های سری K خود را در اوایل زمستان سال گذشته و در نمایشگاه CES به همگان معرفی نمود. موبایل های K7 و K10 تنها نمونه های موجود از این خانواده در آن زمان به شمار می رفتند تا اینکه در ماه های بعدی مدل های میان رده و اقتصادی دیگری همانند K4 یا K5 و K8 نیز به این مجموعه اضافه گشتند.

سری K، در اصل جایگزین خانواده L موبایل های ال جی شده است و تمامی محصولات آن نیز امکانات و قابلیت های محدود و متوسط در خود دارند. به همین لحاظ هرگز نباید انتظار دیدن چیپست اسنپدراگون 820 را در موبایل های این خانواده داشته باشید. به طور مثال، K4 با چیپست MT6735M مدیا تک یا K7 با اسنپدراگون 210 همراه بوده اند.

اکنون گفته می شود دو موبایل جدید ال جی به نام های LG-K530 و LG-K535 از سری یاد شده، در پایگاه داده Geekbench فهرست شده اند که هر دوی آنها با نسخه 6.0.1 پلتفرم اندروید و چیپست اسنپدراگون 430 (با کدMSM8937) همراه خواهند بود. همچنین گفته شده که K530 دو گیگابایت رم و مدل K535 سه گیگابایت رم دارند.

با اینکه حداکثر سرعت کلاک چیپست اسنپدراگون 430 حدود 1.2 گیگاهرتز است اما وب سایت یاد شده فرکانس 1.4 گیگاهرتزی را برای چیپست مجتمع مورد استفاده در K530 نوشته. همین موضوع موجب شده تا برخی تصور نمایند که چیپست مورد بحث، در اصل اسنپدراگون ۴۳۵ است.

 

LG-K530-Geekbench-KK-w600

LG-K535-Geekbench-KK-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سری k خیلی خوبن... میانرده های خوشساخت و قوی هستن... من الان یه K10 دارم واقعا ازش راضیم. کاملا نیاز رو برطرف میکنه.

مطالب پیشنهادی