ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت ناپدید شدن پیام ها به Messenger فیسبوک می آید

به نظر می رسد که یک بروز رسانی بزرگ برای اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک در راه باشد و احتمالا کاربرانی که به حریم خصوصی خود اهمیت بالایی می دهند، از این تغییرات خوشنود خواهند شد. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

به نظر می رسد که یک بروز رسانی بزرگ برای اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک در راه باشد و احتمالا کاربرانی که به حریم خصوصی خود اهمیت بالایی می دهند، از این تغییرات خوشنود خواهند شد.

اینطور که مشخص است، فیسبوک تصمیم دارد ویژگی «ناپدید شدن پیام ها» را به اپلیکیشن Messenger خود بیاورد. شما می توانید مشخص کنید که پیام های ارسالی تان، پس از رسیدن به دست یک کاربر، ناپدید و حذف شوند.

اگر این ویژگی را فعال کنید، در حالت پیش فرض پیام ها پس از ۱۵ دقیقه حذف خواهند شد. البته احتمالا این قابلیت را خواهید داشت که این زمان را دست خوش تغییر کرده و زمان مورد نظر خودتان را جایگزین کنید.

در تصویر پایین که به همین قابلیت در پیام رسان فیسبوک اشاره می کند، نوشته شده: «شما ویژگی ناپدید شدن پیام ها را فعال کرده اید. پیام های جدید در این مکالمه ۱۵ دقیقه پس از ارسال شدن توسط شما، حذف خواهند شد.»

Screen Shot 1395-02-13 at 11.02.00-w1000

گفته می شود که در حال حاضر فیسبوک تصمیم دارد ویژگی مورد بحث را به اپلیکیشن خود در پلتفرم iOS بیاورد. در این بین، مشخص نیست که چه زمان کاربران عادی می توانند از قابلیت ناپدید شدن پیام ها در پیام رسان فیسبوک بهره گیرند، اما به نظر می رسد که شرکت یاد شده در حال انجام آزمایشات نهایی خود در این راستا باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی