ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انویدیا در پی واقعی تر جلوه دادن دنیای واقعیت مجازی است

شرکت انویدیا در حاشیه مراسم خود که ساعاتی پیش در ایالت تگزاس برگزار شد، خبر داد که مجموعه ابزار و API (رابط کاربری برنامه نویسی) این شرکت تحت عنوان «VR Works»، مشمول یک بروز رسانی کامل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۲۹

شرکت انویدیا در حاشیه مراسم خود که ساعاتی پیش در ایالت تگزاس برگزار شد، خبر داد که مجموعه ابزار و API (رابط کاربری برنامه نویسی) این شرکت تحت عنوان «VR Works»، مشمول یک بروز رسانی کامل و جامع می شود که با استفاده از آن، در نهایت کاربران خواهند توانست تجربه ای حقیقی تر از واقعیت مجازی داشته باشند.

API های جدید به توسعه دهندگان این امکان را می دهند که کنترلرهای مجهز به لرزش خفیف (haptic) را به موتور فیزیک این شرکت تحت عنوان «Physx» متصل سازند و بازخوردهای بسیار واقعی را به کاربر نهایی منتقل کنند.

nvidia-vrworks-audio

آقای هوانگ، مدیر عامل انویدیا در هنگام معرفی بروز رسانی جدید برای مجموعه API های VR Works گفت: «این اولین ماژول شبیه ساز صدای اکوستیک برای واقعیت مجازی است.» وی در مورد موتور پردازش صوتی سخن می گفت که در رابط های کاربری برنامه نویسی یاد شده به کار گرفته شده بود.

مدیر عامل انویدیا ادامه داد: «زمانی که شما داخل یک راهرو قدم می زنید، صدا به گونه ای به گوش شما خواهد رسید که گویی واقعا درون یک راهرو هستید. اگر در یک استادیوم باشید، صدا همانند یک استادیوم به گوش تان می رسد.»

در همین راستا، آقای هوانگ در ادامه مراسم دمویی تحت عنوان «Funhouse» را به نمایش کشید که از قابلیت های مذکور در آن بهره گرفته شده بود. در ادامه می توانید اجرای این دمو توسط مدیر عامل انویدیا را تماشا کنید.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی