ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی ویدیویی دیجیاتو: Huawei P9

هوآوی مدتی است راه و رسم خود را تغییر داده و تلاش می کند به جای قیمت، با کیفیت ساخت و قابلیت های جذاب توجه کاربران را به سوی خود جلب نماید و در این ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۰

هوآوی مدتی است راه و رسم خود را تغییر داده و تلاش می کند به جای قیمت، با کیفیت ساخت و قابلیت های جذاب توجه کاربران را به سوی خود جلب نماید و در این راه، به هیچ فرصتی دست رد نمی زند. شرکت چینی مدتی پیش و پس از عرضه ی چند تلفن هوشمند جذاب، با همکاری غولی مثل گوگل، تولید تازه ترین تلفن هوشمند از خانواده ی نکسوس را بر عهده گرفت و Nexus 6P را به عنوان بهترین عضو این سری محصولات به بازار عرضه کرد.

شرکت چینی که موفقیت زیادی را در پی این همکاری تجربه کرده بود، حالا تمرکز خود را در پرچمدار جدیدش روی دوربین قرار داده و این بار، با لایکا وارد همکاری شده که یکی از خوش نام ترین ها در نوع خود به شمار می رود. هوآوی P9 به لطف این همکاری از دو دوربین مجزا بهره می برد که یکی از آنها تک رنگ است تا تلفن هوشمند تازه به گفته ی سازنده، قادر باشد با ترکیب تصاویر این دو دوربین، عکس ها را با عمق و کیفیت مناسب تری به ثبت برساند.

چندی پیش بررسی کامل این تلفن هوشمند را در دیجیاتو مطالعه کردید، اکنون از شما دعوت می کنیم برای درک بهتر ویژگی های هوآوی P9، بررسی ویدیویی دستگاه را نیز در ادامه مشاهده نمایید.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • imitdev 1985
    imitdev 1985 | ۲ اسفند ۱۳۹۵

    P9 را دارم واقعا عالی است . مخصوصا سنسور اثر انگشتش فوق العاده است. رابط کاربری هوواوی هم که بی نظیر لوکس و کاربردی است . این گوشی جزو نازک تریم گوشی ها است بهتر است اگر دنبال یک گوشی زیبا سبک و باریک هستید در خریدن پی 9 شک نکنید. نکته جالب حذف ارم هوواوی از پشت گوشی است که زیبایی ان را بهبود بخشیده است. این مدل در رنگ های مختلف وجود دارد و خلاصه در یک کلام با یک قیمت پایین شما یک گوشی لوکس را در اختیار دارید.

  • turn down
    turn down | ۴ بهمن ۱۳۹۵

    سلام آقای ساعدی
    میخواستم نظرتون رو در باره huawei P9و سامسونگ گلکسی A7 2017 بیان کنید کدومش بهترن
    با در نظر گرفتن همه جوانب لطفا جواب بدید
    با تشکر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی