ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند Honor Band A1 از هوآوی رسماً معرفی شد

صبح امروز هوآوی طی مراسمی که در چین برگزار شد به صورت رسمی تلفن هوشمند Honor V8 را معرفی کرد، اما این تنها دیوایسی نبوده است که در رویداد مذکور رونمایی شده و در کنار ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

صبح امروز هوآوی طی مراسمی که در چین برگزار شد به صورت رسمی تلفن هوشمند Honor V8 را معرفی کرد، اما این تنها دیوایسی نبوده است که در رویداد مذکور رونمایی شده و در کنار موبایل مورد بحث برند یاد شده از یک دستبند سلامتی با نام Honor Band A1 نیز پرده برداشته.

همانطور که می توان از تمامی دستبندهای سلامتی انتظار داشت، این مدل جدید نیز قادر به دنبال کردن و ثبت داده های فعالیت های جسمانی کاربر است و ضمناً می تواند کیفیت و میزان خواب را نیز بسنجد (شرکت سازنده می گوید Honor Band A1 در تحلیل و ثبت داده های مرتبط به چُرت های کوتاه نیز عملکردی بسیار دقیق دارد).

اما به واقع چه چیز دستبند تازه از راه رسیده ی هوآوی را نسبت به سایر نمونه های بازار متمایز می سازد؟ در درون این دستبند یک سنسور سنجش اشعه ماورا بنفش گنجانده شده که می تواند میزان این اشعه را در پیرامون شما سنجیده و در صورت نیاز توصیه کند تا از کرم های ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

gsmarena_001

می بایست یادآور شویم که چنین سنسوری به ندرت در دستبندهای سلامتی به کار گرفته می شود و حال باید منتظر ماند و دید که عملکرد آن تا چه حد دقیق است. Honor Band A1 دارای یک LED نیز هست که فرد را از تماس های دریافتی آگاه خواهد ساخت و ضمناً از قابلیت ایجاد ویبره نیز برخوردار است.

این گجت پوشیدنی از طریق بلوتوث ۴.۲ به تلفن هوشمند اندرویدی و یا آیفون شما متصل شده و انرژی اش نیز به وسیله یک باتری ۷۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. هوآوی وعده داده این حجم از باتری امکان ۲۸ روز استندبای ماندن دیوایس را فراهم خواهد آورد و برای شارژ کردن آن نیز می بایست از یک درگاه میکرو USB استفاده نمایید.

gsmarena_002

Honor Band A1 دارای استاندارد IP57 است که حکایت از مقاومت آن در برابر گرد و غبار داشته و علاوه بر این دیوایس می تواند در عمق یک متری آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. وزن دستبند مورد اشاره ۲۰ گرم بوده و کاربران این امکان را دارند تا آن را با بندهای سیلیکونی یا چرمی تهیه نمایند.

محصولی که در بالا از آن سخن گفتیم از ۲۵ ماه می در چین و با قیمتی معادل ۱۵ دلار عرضه خواهد شد و باید منتظر ماند و دید چه زمانی شرکت سازنده آن را به سایر بازارهای جهانی نیز ارائه خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Fariba Torabi
    Fariba Torabi | ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

    سلام ?
    قیمتش تو بازار چنده؟

مطالب پیشنهادی