ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا ماه آینده Gear Fit 2 را معرفی می کند

براساس گزارش تازه ای که توسط Pulse News منتشر شده سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین دستبند سلامتی خود به نام Gear Fit 2 در کره جنوبی است و ظاهرا قصد دارد که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

براساس گزارش تازه ای که توسط Pulse News منتشر شده سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین دستبند سلامتی خود به نام Gear Fit 2 در کره جنوبی است و ظاهرا قصد دارد که این محصول را ماه آینده معرفی نماید.

انتظار می رود که Gear Fit 2 نخستین دنبال کننده سلامت عرضه شده به بازار باشد که از یک پردازنده زیستی بهره می گیرد و طبق گزارشات طیف وسیع تری از داده های آماری مربوط به سلامت را در  اختیار کاربران قرار خواهد داد که از آن جمله می توان به تحلیل مقاومت بیوالکتریک،آنالیز همراه با جزئیات اندام های مختلف و ارائه نوار قلب برای نمایش فعالیت الکتریکی این اندام و همچنین نمودار دمای پوست اشاره کرد.

جدای از این قابلیت های تازه آماری، چیپ یاد شده به تنهایی اطمینان پذیری بیشتری در قیاس با تک تک تراشه هایی دارد که هر یک فعالیتی جداگانه را انجام می دهند و در اصل نوعی راهکار آل این وان به شمار می رود؛ بدان معنا که نیازی به پردازش خارجی ندارد و کلیه داده ها بعد از گردآوری مستقیما برای خود آن ارسال می گردند تا نتایج دقیقش را به صورت آنی ارائه دهد.

اطلاعات لو رفته اخیر در باره این محصول نشان میدهند که Gear Fit 2 از یک نمایشگر 1.84 اینچی AMOLED، چهار گیگابایت حافظه داخلی و چیپ GPS امبد در داخل CPU خود بهره می برد.

در مورد طراحی این پوشیدنی هم باید بگوییم که سامسونگ این بار در نظر دارد از پلاستیک فشرده با استحکام بالاتر نسبت به مدل قبلی در ساخت دستبند سلامتی اش بهره بگیرد که البته هیچ قسمتی از قطعات فلزی یا داخلی از آن بیرون نزده و اینطور به نظر می آید که با دستگاهی ضد آب روبرو خواهیم بود.

متاسفانه لیست مشخصات و امکانات فنی این پوشیدنی هنوز هم معین نشده اما انتظار می رود که پشتیبانی از استاندارد IP68 برایش فراهم شده باشد و در نتیجه امکان آنکه Gear Fit 2 را برای مدت 30 دقیقه پیاپی به عمق 1.5 متری آب فرو ببرید وجود خواهد داشت. از همین رو، دستگاه برای موج سواری، شنا و دیگر ورزش های آبی گزینه ای ایده آل خواهد بود.

گفتنی است که قیمت این محصول هم همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد اما پیش بینی شده که پوشیدنی مورد بحث درحدود 150 الی 200 دلار قیمت داشته باشد.

Gear-Fit-2-Colors-353x540

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی