ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات تلفن های هوشمند Nubia Z11 و Z11 Max کمپانی ZTE لو رفت

تقریباً همگان می دانند که Nubia یکی از زیر برندهای کمپانی چینی ZTE محسوب می شود. شرکت یاد شده ماه گذشته از تلفن هوشمند Nubia Z11 Mini پرده برداشت، اما در کنار این محصول خبری ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

تقریباً همگان می دانند که Nubia یکی از زیر برندهای کمپانی چینی ZTE محسوب می شود. شرکت یاد شده ماه گذشته از تلفن هوشمند Nubia Z11 Mini پرده برداشت، اما در کنار این محصول خبری از معرفی Nubia Z11 و Nubia Z11 Max نبود.

اکنون شواهد نشان می دهند دو دستگاه مورد بحث به احتمال زیاد در آینده ای بسیار نزدیک و طی ماه جاری به صورت رسمی رونمایی خواهند شد، زیرا هر دو دیوایس به تازگی به سازمان TENAA ارائه شده اند تا مجوزهای لازم جهت عرضه به بازار چین را دریافت نمایند.

همانطور که می دانید، وقتی تلفن هوشمندی به رگولاتوری مخابراتی چین راه پیدا کند به یقین تصاویر و اطلاعات آن نیز به بیرون درز خواهد یافت و دو پرچمدار کمپانی ZTE هم از این قاعده مستنثی نیستند. در همین راستا و بر طبق اطلاعاتی که در TENAA به ثبت رسیده، Nubai Z11 از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام HD در کنار ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش بهره می برد.

نکته در اینجاست که این دستگاه قدرت خودش را از یک چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۷ با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز خواهد گرفت و این اتفاق در حالی رخ می دهد که پرچمدار سال گذشته شرکت سازنده اش از اسنپدراگون ۸۱۰ بهره مند بود، لذا انتظار می رفته است که پرچمدار امسال نیز با اسنپدراگون ۸۲۰ به میدان بیاید؛ اتفاقی که شاید به نوعی خبر از برتری یافتن محصولات خانواده ی «Axon» بر «Nubia» می دهد.

به هر جهت از دیگر ویژگی های Nubia Z11 می توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۵.۱.۱ آب نبات چوبی، ابعاد بدنه ی ۱۵۱.۸ در ۷۲.۳ در ۷.۷۵ میلیمتر و وزن ۱۶۲ گرمی اشاره کرد.

در سوی دیگر میدان، Nubia Z11 Max هم نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P را در خود جای داده و از ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی -قابل افزایش- برخوردار است. فبلت مذکور توان پردازشی خود را از چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۵۲ با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز می گیرد، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و کیفیت دوربین های اصلی و جلویی اش به ترتیب با ۱۶ و ۸ مگاپیکسل برابری می کنند.

طبق اطلاعات موجود مدل دارای پسوند «مَکس» اندروید ۵.۱.۱ را اجرا می نماید، ابعاد بدنه اش معادل ۱۵۹.۱۵ در ۸۲.۲۵ در ۷.۴ میلیمتر هستند و وزن آن نیز به ۱۸۳ گرم می رسد. هر دو دستگاهی که در بالا از آنها سخن گفتیم از فناوری ارتباطی 4G LTE هم پشتیبانی به عمل می آورند و می توانید ببینید در قسمت پشتی آنها یک حسگر اثر انگشت جای گرفته.

در پایان می بایست به این نکته بپردازیم که طراحی محصولات به شدت به یکدیگر نزدیک است، با این تفاوت که در مدل مَکس حاشیه های بالا و پایین صفحه نمایش اندکی کمتر هستند.

تصاویر Nubia Z11

Nubia-Z11-TENAA_1

Nubia-Z11-TENAA_2

Nubia-Z11-TENAA_3

Nubia-Z11-TENAA_4

تصاویر Nubia Z11 Max

Nubia-Z11-Max-TENAA_1

Nubia-Z11-Max-TENAA_2

Nubia-Z11-Max-TENAA_3

Nubia-Z11-Max-TENAA_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی