ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت دهم شهریور ماه امسال به عمر اپلیکیشن تقویم Sunrise خاتمه می بخشد

همانطور که قطعا در خبرها خوانده اید، مایکروسافت سال گذشته از تصمیمش برای ترکیب دو اپلیکیشن آتلوک و تقویم سانرایز در قالب یک اپلیکیشن واحد خبر داد. کمپانی مورد بحث حالا و پس از گذشت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

همانطور که قطعا در خبرها خوانده اید، مایکروسافت سال گذشته از تصمیمش برای ترکیب دو اپلیکیشن آتلوک و تقویم سانرایز در قالب یک اپلیکیشن واحد خبر داد. کمپانی مورد بحث حالا و پس از گذشت بیش از یک سال از خرید سانرایز، تصمیم گرفته تا به عمر این اپ مستقل تا شهریور ماه سال جاری خاتمه ببخشد.

اپلیکیشن سانرایز «طی چند روز آینده» از اپ استور حذف می شود، اما سرویس دهی آن تا تاریخ دهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و پس از این تاریخ به طور کامل غیر فعال خواهد شد. تیم سانرایز در مایکروسافت با انتشار یک بیانیه رسمی، از تصمیمات خود برای نحوه به کارگیری خدمات سانرایز در اپلیکیشن آتلوک سخن گفته اند و اعلام کرده اند که در حال حاضر به شدت مشغول همکاری با تیم آتلوک برای ارتقا و بروزرسانی این سرویس هستند.

البته مایکروسافت چند وقتی است که برای ارتقای قابلیت های تقویم در اپلیکیشن های iOS و اندروید آتلوک تلاش می کند. ماه گذشته، کمپانی یادشده تعامل با فیسبوک، اورنوت و ووندرلیست را به قابلیت های آتلوک اضافه کرد که در انجام این کار به میزان زیادی از کمک های اعضای تیم سانرایز بهره گرفت. البته به زودی قرار است که تعامل با اپلیکیشن های Skype for Business و وان نوت نیز به قابلیت های آتلوک اضافه گردد.

تقویم سانرایز در حال حاضر از سرویس های تقویمی پشتیبانی می کند که هنوز امکان تعامل با آنها از طریق آتلوک فراهم نشده، به همین خاطر کاربران امیدوارند که مایکروسافت طی ماه های آینده آنها را نیز به قابلیت های سرویس آتلوک اضافه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی