ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسل تازه تبلت شیلد از انویدیا
تکنولوژی

شاید انویدیا در حال توسعه نسل بعدی تبلت شیلد باشد

به تازگی تصویری در فضای اینترنت منتشر شده که گفته می شود جزوی از اسناد کسب مجوز FCC برای تبلت تازه انویدیا (Nvidia) است. از روی تصویر فوق می توان دریافت که این گجت از لحاظ ابعاد درست مشابه تبلت اختصاصی این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

به تازگی تصویری در فضای اینترنت منتشر شده که گفته می شود جزوی از اسناد کسب مجوز FCC برای تبلت تازه انویدیا (Nvidia) است. از روی تصویر فوق می توان دریافت که این گجت از لحاظ ابعاد درست مشابه تبلت اختصاصی این شرکت، موسوم به شیلد (Shield) است. بنابراین احتمال دارد که ما با طرح بدنه نسل دوم این تبلت قدرتمند مواجه باشیم.

هنوز چیز دیگری در مورد دیوایس در دست توسعه انویدیا نمی دانیم. حتی مطمئن نیستیم که تصویر فوق متعلق به تبلت شیلد ۲ باشد. یعنی احتمال آن وجود دارد که انویدیا بخواهد بر تنوع تبلت هایش افزوده و محصول تازه ای با ویژگی های متفاوت روانه بازار کند.

تبلت مخصوص بازی شیلد سرگذشت پر فراز و نشیبی داشته است. این گجت برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. در سال ۲۰۱۵ مشکل تولید گرمای بیش از حد و حتی احتمال آتش گرفتن آنها، حسابی دردسر ساز شد. بعد از مدتی، در اواخر سال قبل تولید این محصول دوباره به جریان افتاد.

سخت افزار دست پرورده انویدیا، با آن که بیش از یک سال از عمر آن می گذرد، هنوز هم قدرتمند و قابل اعتنا به حساب می آید. حالا شاید قرار است نسل بعدی این تبلت، با درس گرفتن از اشتباهات قبلی، با طراحی زیباتر و سخت افزاری بهتر وارد میدان شده تا بتواند عملکرد موفق تری را در بازار رو به افول تبلت ها رقم بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی