ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مرسدس با سری ECO برای محصولات “i” ب ام و رقیب می تراشد

برخلاف تصور عمومی، تنها تسلا، اپل و گوگل بازیگران صنعت خودرو آینده نخواهند بود و کمپانی های اصیل و قدیمی خودروساز که قدمتی نزدیک به یکصد سال دارند نیز با رصد دقیق شرایط به فکر ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

برخلاف تصور عمومی، تنها تسلا، اپل و گوگل بازیگران صنعت خودرو آینده نخواهند بود و کمپانی های اصیل و قدیمی خودروساز که قدمتی نزدیک به یکصد سال دارند نیز با رصد دقیق شرایط به فکر حفظ سهم خود در بازار جهانی هستند.

تویوتا در کنار تولید انبوهی از خودروهای هیبریدی، عرضه محصول پاک و سلول سوختی میرای را در برنامه دارد، هوندا به همین ترتیب به تولید انبوه مدل FC-V می اندیشد و بنز و ب ام و و پورشه نیز قصد دارند تا سری های هیبریدی و برقی را در کنار محصولات فعلی خود عرضه کنند.

ب ام و اما در این زمینه اندکی از رقبای قدیمی خود پیش افتاده است و به لطف فروش خوب مدل های سری i، در اولین تلاش موفق به عرض اندام در بازار خودروهای هیبریدی شده است.

Mercedes-Benz-Vision_Tokyo_Concept-2015-1280-0e

حالا مدیر بازاریابی و فروش شرکت معظم مرسدس بنز آلمان Ola Källenius در طی سخنانی جدید گفته که مرسدس به احتمال بسیار زیاد برای رقابت با سری i بی ام و، کلاسی جدید را به محصولاتش اضافه خواهد کرد اما همچنان از نظر او هدف شرکت باید تولید مدل های با قوای محرکه ترکیبی (پلاگین هیبریدی) و رساندن تولید گازهای گلخانه ای به مرز صفر باشد.

او می افزاید: آنچه که ما در زمینه ساخت خودروهای عاری از تولید گازهای گلخانه ای در پیش گرفته ایم، سرمایه گذاری بسیار سنگینی نیاز دارد و جایگزین کردن خودروهای بنزینی با مدل های دیگر همچون خودروهای الکتریکی هم سرمایه فراوانی می طلبد.

تا آخر سال آینده میلادی شرکت مرسدس بنز بیش از 10 مدل پلاگین هیبرید خواهد داشت که برای تولید کننده لوکسی چون مرسدس بنز رقم بزرگی است.

mercedes-benz-f-015-luxury

امسال ما 3 مدل تمام الکتریکی خواهیم داشت. کلاس B و دو مدل اسمارت و در پایان سال آینده خودروهای پیل سوختی را بر پایه پلت فرم کلاس GLC روانه بازار خواهیم کرد که هیچ گونه گازگلخانه ای تولید نمی کند.

مرسدس می تواند با انتخاب مسیری به سمت تولید یک کلاس جدید تمام برقی هم برود، اما در حال حاضر مرسدس سرمایه گذاری بسیاری برای تولید خودروهای پاک کرده است و تمام نمونه های تولید شده در آینده شرکت می توانند تاثیر گذار ظاهر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی