ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز و تشکیل آزمایشگاهی برای بررسی تکنولوژی های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و یادگیری عمیق

کمپانی الکترونیک آرتز امروز از تشکیل تیمی مستقل و داخلی به نام Frostbite Labs خبر داد که اعضای آن را افرادی خبره در حوزه های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و و نیز در ساخت «انسان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

کمپانی الکترونیک آرتز امروز از تشکیل تیمی مستقل و داخلی به نام Frostbite Labs خبر داد که اعضای آن را افرادی خبره در حوزه های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و و نیز در ساخت «انسان های مجازی برای واقعیت مجازی» تشکیل داده اند. این تیم، دو دفتر دارد که یکی از آنها در شهر استکهلم سوئد واقع شده و دیگری در شهر ونکوور کانادا.

بخشی از تیم که وظیفه بررسی بخش «انسان های مجازی» را برعهده دارد، تحقیقات خود را روی ساخت انسان هایی باورپذیر در محیط واقعیت مجازی معطوف خواهد کرد. پاتریک سادرلاند، نایب رییس اجرایی الکترونیک آرتز در این رابطه توضیح داده که «چگونگی مشاهده شما در آن جهان به عنوان انسانی مجازی، چیزی است که ما نیاز به پیاده سازی آن داریم.»

از دیگر پروژه هایی که Frosbite Labs روی آنها کار می کند، می توان به یادگیری عمیق ماشینی و شبکه عصبی اشاره کرد که به موتور بازیسازی فراست بایت اجازه خواهد داد تا براساس چند پارامتر ساده و مشخص، مفاهیم کلی جهان بازی مانند چرخه روز و شب را پیاده کند و توسعه دهندگان بتوانند وقت بیشتری به توسعه گیم پلی عناوین خود اختصاص دهند.

سادرلاند به عنوان توضیح می گوید که قرار نیست روزی برسد که پارامترهای ساده از عناوین قبلی برداشته شوند، در بازی های جدید قرار بگیرد و به سرعت به بازار عرضه شود. او معتقد است که اگر تیم Frostbite Labs بتواند به اهداف خود در یادگیری عمیق ماشینی دست یابد، تا حد زیادی در وقت، صرفه جویی خواهد شد و توسعه دهندگام فرصتی می یابند تا عنوانی باکیفیت تر در اختیار مشتریان بگذارند.

در نهایت باید افزود که الکترونیک آرتز، پیش از این به ورود در حوزه واقعیت افزوده تمایل نشان داده بود اما مدیران این کمپانی عقیده دارند که هنوز زمان آن نرسیده تا سرمایه گذاری عظیمی روی این بخش ناشناخته و ناقص تکنولوژی انجام شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی