ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیاتک چیپ های مجتمع جدیدی برای پشتیبانی از Daydream گوگل می سازد

شرکت تایوانی مدیاتک شاید بازار بزرگی در آمریکا نداشته باشد اما به خاطر چیپست های ارزان قیمت اما بسیار قدرتمند اش در آسیا، خصوصا چین و هند طرفداران بسیاری دارد. با این حال، این تولیدکننده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

شرکت تایوانی مدیاتک شاید بازار بزرگی در آمریکا نداشته باشد اما به خاطر چیپست های ارزان قیمت اما بسیار قدرتمند اش در آسیا، خصوصا چین و هند طرفداران بسیاری دارد. با این حال، این تولیدکننده تایوانی مشکلات بسیاری دارد و سعی می کند با همگام بودن با تکنولوژی پیشتاز باشد. در آخرین اقدام، آن ها قرار است با پروژه Daydream VR گوگل همگام شوند.

Daydream پلتفرمی است که تمام تلفن های همراه اندرویدی را به نمایشگری با پتانسیل اجرای واقعیت مجازی تبدیل می کند. اما هر تلفنی با هر امکانات سخت افزاری قادر نیست تا اجرا کننده واقعیت مجازی در سطوح بالا باشد.

به همین سبب، تولیدکنندگان چیپ های تلفن همراه باید به فکر راه چاره ای باشند و ابزارهای قدرتمند توسعه دهند تا توسعه دهندگان اپلیکیشن ها و سازندگان موبایل بتوانند از قابلیت های بیشتری بهره جویند.

این مسئله نشان می دهد که گوگل و مدیاتک رابطه نزدیکی دارند و اگرچه آمریکا بازار محبوبی برای مدیاتک نیست اما گوگل هوای مشتریان شرقی اش را هم دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی