بزودی امکان روشن کردن نمایشگر موبایل های مجهز به ویندوز 10 با دو ضربه مهیا می شود
یکی از مهندسین مایکروسافت به نام Goran P اخیرا در اپلیکیشن Feedback Hub این کمپانی نوشته است که قابلیت Double Tap to Wake (یا ضربه دوگانه برای بیداری موبایل) بزودی به اسمارت فون هایی خواهد ...
یکی از مهندسین مایکروسافت به نام Goran P اخیرا در اپلیکیشن Feedback Hub این کمپانی نوشته است که قابلیت Double Tap to Wake (یا ضربه دوگانه برای بیداری موبایل) بزودی به اسمارت فون هایی خواهد آمد که از آن پشتیبانی می کنند و به ویندوز 10 مجهز هستند. مایکروسافت هنوز لیست معینی از موبایل های سازگار با این ویژگی منتشر نکرده است، اما حداقل با توجه به پست مهندس این کمپانی می دانیم که دارندگان Lumia 950 XL به طور قطع قادر به استفاده از آن خواهند بود.
اگر تا به حال کارکرد Double Tap to Wake را از نزدیک مشاهده یا تجربه نکرده اید، باید گفت همان طور که از نامش پیداست، به کاربر اجازه می دهد تا با دو ضربه پیاپی روی نمایشگر، صفحه موبایل را روشن کند. در این صورت، دیگر نیازی به فشردن دکمه پاور اسمارت فون نیست و روند به کاراندازی مجدد موبایل، با سرعت بیشتری انجام می شود.
این قابلیت شاید از آن جهت مهم تلقی شود که با توجه به طراحی اکثر موبایل های ویندوزی، زدن دو ضربه پیاپی رو صفحه، بسیار آسان تر از فشردن دکمه پاور است.
در نهایت، اگرچه مایکروسافت عرضه قابلیت Double Tap to Wake برای موبایل های مجهز به ویندوز 10 را به صورت رسمی تایید کرده، اما کماکان تاریخ دقیقی برای آن ارائه نشده و نمی دانیم که دارندگان موبایل های سازگار، چه زمانی قادر به بهره گیری از آن خواهند بود. بنابراین فعلا باید تا ارائه خبرهای تکمیلی از سوی اهالی ردموند منتظر ماند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

اول از همه الجی دابل تب رو به اسم "دابل ناک" عرضه کرد.بعد از اونم خیلی از شرکتای دیگه بخاطر کارایی این،اونو تو دیوایس هاشون اوردن.چیزی که برام عحیبه اینه که گوشیای نوکیای ویندوز هم این دابل تب رو دارن.حتی پایین رده های مایکروسافت هم این امکان رو دارن( به شخصه دیدم).برا عجیبه که هنوز گوشی های جدید مایکروسافت(اینجور که نوشته اینجا) این امکان رو ندارن.
نه دوست عزیز، خیلی قبل از الجی نوکیا این قابلیت رو داشت.
من لومیا 620 دارم چند ساله ک این قابلیت رو داره از ویندوزه 8.1 تاحالا . الانم ک ویندوز 10 رو با اینسایدر نصب کردم بازم داره . فک کنم ماکروسافت محصولاتی به جز برند لومیا منظورش بوده .
این وین فون قشنگ چن سال عقبه ? ?
ویندوزفون از اول هم تو گوشیای نوکیا این قابلیت رو داشت.
poptaraneh.com
خب الان گوشی من لویا 640 هست با دو ضربه هم روشن میشه دیگ
دوستان من دوساله یه ۱۳۲۰دارم که این قابلیت رو داره . ویندوزش هم ارتقا دادم به ۱۰. یه ۶۴۰ایکس ال هم داشتم . این قابلیت رو داشت. عجیبه!!!!!!
سلام دوستان،،لطفا نظرتون رو بگید.
بین این دوتا گوشی کدوم رو بگیرم؟
iPhone 6S plus
&
HTC 10
ایفون حیف که از کارت حافظه پشتیبانی نمیکند.
خب.معلومه ایفون 6s plusبگیر
معلومه اچ تی سی بهتره بر چه اساس میگی اپل؟
رو کاغذ که htc 10 بهتره ولی یه مدت صبر کن ببین اونایی که htc 10 دارن ازش راضی هستن یا نه
سلام دوست عزیز اگه بهترین کارایی بین سخت افزار و نرم افزار میخوای آیفون بگیر اما اگه دوربین بهتر و صفحه نمایش بهتری میخوای قطعا اچ تی سی انتخاب بهتریه به باتری و رابط کاربری هم توجه کن ببین کدموش رو میپسندی تو گوگل سرچ کن htc sense 8 uiوios 9 ui و عکس های رابط کاربریشون رو ببین و همچنین تو یوتیوپ و آپارات ویدئو کارکردن با جفتشون رو ببین خیلی میتونه بهت کمک کنه ................
لومیا 535 دارم بیلد 318 رسمی این قابلیت رو داره
ولی زیادی حساسه تو جیب هم باز میشه!
تا جایی که یادم میاد این قابلیت روی ال جی جی 2 بود ، بعد ها هواوی رو آنر 3 سی گذاشت و بعد ها سونی اسکی رفت
قبل از همشون هم روی گوشی های نوکیا بود! تازه با دوباره ضربه هم خاموش میشن!
آره آره. یادش بخیر. نوکیا N9 اولین بود. طراحیش از پشت ویترین هم دهنتو باز میذاشت (واسه اونموقعها). حیف شد :(
گوشی های سونی چند ساله این قابلیت رو دارن درضمن با دو ضربه هم خاموش میشن
با دو ضربه خاموش شدن هیچ چیز جدیدی نیست. توی هر لانچری میشه پیداش کرد.
درمورد روشن شدن هم الجی بود که این قابلیت رو آورد نه سونی. :)
شاهکار کرده بنظرت الجی؟!
شاهکار یعنی استفاده از دوربین های سونی ;-)
عزیزم ال جی که تمام سنسور دوربین هاش رو نمیده سونی بزنه. چون اگه اینطور بود ال جی تو دو سه سال اخیر بهترین دوربین موبایل رو نداشت(حتی بالاتر از سونی) اگه سونی سنسور های دوربین های ال جی رو میزد حتما یه مدل بهترشو برای خودش نگه میداشت
خخخخخ نو آوری سونی تو همین خلاصه میشه تازه اینم از ال جی اسکی رفت