ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

بزودی امکان روشن کردن نمایشگر موبایل های مجهز به ویندوز 10 با دو ضربه مهیا می شود

یکی از مهندسین مایکروسافت به نام Goran P اخیرا در اپلیکیشن Feedback Hub این کمپانی نوشته است که قابلیت Double Tap to Wake (یا ضربه دوگانه برای بیداری موبایل) بزودی به اسمارت فون هایی خواهد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از مهندسین مایکروسافت به نام Goran P اخیرا در اپلیکیشن Feedback Hub این کمپانی نوشته است که قابلیت Double Tap to Wake (یا ضربه دوگانه برای بیداری موبایل) بزودی به اسمارت فون هایی خواهد آمد که از آن پشتیبانی می کنند و به ویندوز 10 مجهز هستند. مایکروسافت هنوز لیست معینی از موبایل های سازگار با این ویژگی منتشر نکرده است، اما حداقل با توجه به پست مهندس این کمپانی می دانیم که دارندگان Lumia 950 XL به طور قطع قادر به استفاده از آن خواهند بود.

اگر تا به حال کارکرد Double Tap to Wake را از نزدیک مشاهده یا تجربه نکرده اید، باید گفت همان طور که از نامش پیداست، به کاربر اجازه می دهد تا با دو ضربه پیاپی روی نمایشگر، صفحه موبایل را روشن کند. در این صورت، دیگر نیازی به فشردن دکمه پاور اسمارت فون نیست و روند به کاراندازی مجدد موبایل، با سرعت بیشتری انجام می شود.

dt copy

این قابلیت شاید از آن جهت مهم تلقی شود که با توجه به طراحی اکثر موبایل های ویندوزی، زدن دو ضربه پیاپی رو صفحه، بسیار آسان تر از فشردن دکمه پاور است.

در نهایت، اگرچه مایکروسافت عرضه قابلیت Double Tap to Wake برای موبایل های مجهز به ویندوز 10 را به صورت رسمی تایید کرده، اما کماکان تاریخ دقیقی برای آن ارائه نشده و نمی دانیم که دارندگان موبایل های سازگار، چه زمانی قادر به بهره گیری از آن خواهند بود. بنابراین فعلا باید تا ارائه خبرهای تکمیلی از سوی اهالی ردموند منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • شایان
    شایان | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    اول از همه الجی دابل تب رو به اسم "دابل ناک" عرضه کرد.بعد از اونم خیلی از شرکتای دیگه بخاطر کارایی این،اونو تو دیوایس هاشون اوردن.چیزی که برام عحیبه اینه که گوشیای نوکیای ویندوز هم این دابل تب رو دارن.حتی پایین رده های مایکروسافت هم این امکان رو دارن( به شخصه دیدم).برا عجیبه که هنوز گوشی های جدید مایکروسافت(اینجور که نوشته اینجا) این امکان رو ندارن.

    • اشکان
      اشکان | ۲ خرداد ۱۳۹۵

      نه دوست عزیز، خیلی قبل از الجی نوکیا این قابلیت رو داشت.

  • pourya_p
    pourya_p | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    من لومیا 620 دارم چند ساله ک این قابلیت رو داره از ویندوزه 8.1 تاحالا . الانم ک ویندوز 10 رو با اینسایدر نصب کردم بازم داره . فک کنم ماکروسافت محصولاتی به جز برند لومیا منظورش بوده .

  • mr amazing
    mr amazing | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    این وین فون قشنگ چن سال عقبه ? ?

    • اشکان
      اشکان | ۲ خرداد ۱۳۹۵

      ویندوزفون از اول هم تو گوشیای نوکیا این قابلیت رو داشت.

  • محمد
    محمد | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    poptaraneh.com

  • محمد
    محمد | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    خب الان گوشی من لویا 640 هست با دو ضربه هم روشن میشه دیگ

  • شهراد
    شهراد | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    دوستان من دوساله یه ۱۳۲۰دارم که این قابلیت رو داره . ویندوزش هم ارتقا دادم به ۱۰. یه ۶۴۰ایکس ال هم داشتم . این قابلیت رو داشت. عجیبه!!!!!!

  • amin
    amin | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    سلام دوستان،،لطفا نظرتون رو بگید.

    بین این دوتا گوشی کدوم رو بگیرم؟

    iPhone 6S plus

    &

    HTC 10

    ایفون حیف که از کارت حافظه پشتیبانی نمیکند.

    • amitreza
      amitreza | ۲ خرداد ۱۳۹۵

      خب.معلومه ایفون 6s plusبگیر

      • باقر
        باقر | ۲ خرداد ۱۳۹۵

        معلومه اچ تی سی بهتره بر چه اساس میگی اپل؟

    • hesam
      hesam | ۲ خرداد ۱۳۹۵

      رو کاغذ که htc 10 بهتره ولی یه مدت صبر کن ببین اونایی که htc 10 دارن ازش راضی هستن یا نه

    • mohammadmj
      mohammadmj | ۲ خرداد ۱۳۹۵

      سلام دوست عزیز اگه بهترین کارایی بین سخت افزار و نرم افزار میخوای آیفون بگیر اما اگه دوربین بهتر و صفحه نمایش بهتری میخوای قطعا اچ تی سی انتخاب بهتریه به باتری و رابط کاربری هم توجه کن ببین کدموش رو میپسندی تو گوگل سرچ کن htc sense 8 uiوios 9 ui و عکس های رابط کاربریشون رو ببین و همچنین تو یوتیوپ و آپارات ویدئو کارکردن با جفتشون رو ببین خیلی میتونه بهت کمک کنه ................

  • Rasool Rostami
    Rasool Rostami | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    لومیا 535 دارم بیلد 318 رسمی این قابلیت رو داره
    ولی زیادی حساسه تو جیب هم باز میشه!

  • کامران
    کامران | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    تا جایی که یادم میاد این قابلیت روی ال جی جی 2 بود ، بعد ها هواوی رو آنر 3 سی گذاشت و بعد ها سونی اسکی رفت

    • sadegh
      sadegh | ۲ خرداد ۱۳۹۵

      قبل از همشون هم روی گوشی های نوکیا بود! تازه با دوباره ضربه هم خاموش میشن!

      • BVB
        BVB | ۲ خرداد ۱۳۹۵

        آره آره. یادش بخیر. نوکیا N9 اولین بود. طراحیش از پشت ویترین هم دهنتو باز میذاشت (واسه اونموقع‌ها). حیف شد :(

  • shabgard
    shabgard | ۲ خرداد ۱۳۹۵

    گوشی های سونی چند ساله این قابلیت رو دارن درضمن با دو ضربه هم خاموش میشن

    • BVB
      BVB | ۲ خرداد ۱۳۹۵

      با دو ضربه خاموش شدن هیچ چیز جدیدی نیست. توی هر لانچری میشه پیداش کرد.
      درمورد روشن شدن هم ال‌جی بود که این قابلیت رو آورد نه سونی. :)

      • shabgard
        shabgard | ۲ خرداد ۱۳۹۵

        شاهکار کرده بنظرت الجی؟!
        شاهکار یعنی استفاده از دوربین های سونی ;-)

        • shahab
          shahab | ۲ خرداد ۱۳۹۵

          عزیزم ال جی که تمام سنسور دوربین هاش رو نمیده سونی بزنه. چون اگه اینطور بود ال جی تو دو سه سال اخیر بهترین دوربین موبایل رو نداشت(حتی بالاتر از سونی) اگه سونی سنسور های دوربین های ال جی رو میزد حتما یه مدل بهترشو برای خودش نگه میداشت

    • امیر
      امیر | ۲ خرداد ۱۳۹۵

      خخخخخ نو آوری سونی تو همین خلاصه میشه تازه اینم از ال جی اسکی رفت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی