ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سمفونی آرامش؛ معرفی برترین بازی های ریتمیک و موزیکال روی اسمارت فون ها

آرامش تنها به معنی سکوت و سکون نبوده و رسیدن به این احساس نیازمند «راحتی خیال» است. برای یافتن هدفی که از آن صحبت می کنیم، راه های زیادی وجود دارد. از سپردن خود به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

آرامش تنها به معنی سکوت و سکون نبوده و رسیدن به این احساس نیازمند «راحتی خیال» است. برای یافتن هدفی که از آن صحبت می کنیم، راه های زیادی وجود دارد. از سپردن خود به طبیعت بگیرید تا توجه بیشتر به سرگرمی های شخصی. شاید در این بین یک مسیر را بتوان محبوب تر از بقیه قلمداد کرد؛ موسیقی. زمانی که در اوج فشار زندگی روزمره خود هستید، با گوش دادن به قطعه های مورد علاقه تان می توانید به دنیای آرامش قدم بگذارید. اما بیایید کمی پا را فراتر بگذاریم. ما که برای ایجاد حباب آرامش پیرامون خود تلاش کردیم، چرا گستره آن را افزایش ندهیم؟ تصور کنید موزیک گوش نوازی را در بطن یک بازی ویدیویی بشنوید تا در کنار المان های گیرا، آدرنالین خون تان مسیری سینوسی را طی نماید. در مطلب پیش رو سعی داریم با معرفی بهترین عناوین ریتمیک و موزیکال روی اسمارت فون ها، به این لحظه زیبایی رنگ و بویی حقیقی ببخشیم، آثاری که از موسیقی به نام اصلی ترین عنصر خود یاد کرده اند.

Lost in Harmony

Lost in Harmony

کمتر بازیکنی پیدا می شود که نام و آوازه Valiant Hearts را نشنیده باشد، عنوانی که با داستان خود احساسات مخاطب را هدف قرار می داد. یکی از خالقان اصلی این عنوان بسیار زیبا بازگشته تا این بار در Lost in Harmony با تکیه بر موسیقی دلنشین و داستانی شیرین، بازیکن را غرق دنیا پیش رو خود کند. روایت بازی پیرامون نوجوانی می چرخد که با گوش دادن به موزیک وارد رویا می شود. در این رویا او با دوست خود به یک ماجراجویی با اسنوبورد می رود.

یکی از ویژگی های جذاب گیم پلی گمشده در هارمونی به نمای جلو دوربین باز می گردد. بنابراین باید مراقب وسایل نقلیه پشت سرتان هم باشید. شاید قابلیت شخصی سازی، ساخت مراحل و تنوع بسیار بالای قطعه های کار شده از ویژگی های بسیار مثبت گمشده در هارمونی به شمار بیایند، اما نباید از طراحی هنری بی نظیر بازی بگذریم که چشم ها را نوازش می دهد. گمشده در هارمونی یکی از شیرین ترین تجربه هایی هست که فرد می تواند داشته باشد.

Lost in Harmony

Lost in Harmony

سازنده: Digixart Entertainment قیمت: اندروید - رایگان / آی او اس - 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 183 / 243 مگابایت زبان:

Piano Tiles 2

piano-tiles-2

لذت واقعی از Piano Tiles 2 را زمانی می چشید که ناخودآگاه می فهمید در حال نواختن سمفونی شماره نه بتوون هستید. هنوز هم باور ترکیب گیم پلی بدین سادگی با نت های بی نظیر پیانو برای ما کمی مشکل به نظر می رسد. مکانیزم های اصلی Piano Tiles 2 بسیار ساده هستند. در بازی باید روی کاشی های مشخص شده ضربه زده یا انگشت خود را روی آن ها بکشید. با پیش روی بیشتر هم سرعت فرود آمدن کاشی ها افزایش پیدا کرده و چالش بیشتری را تجربه می کنید.

یکی از جذابیت های Piano Tiles 2 نسبت به قسمت اول، حضور محیط های رنگارنگ هست که موجب گشته کاربر ارتباط بهتری با اثر برقرار کند. همچنین کیفیت موزیک ها در قسمت دوم روند صعودی گرفته و در کنار تنوع بالای خود ساعت ها بازیکن را سرگرم می کند. فکر نمی کنیم لازم باشد تجربه Piano Tiles 2 را پیشنهاد دهیم، چون فرض را بر این گرفتیم که تمامی علاقه مندان به بازی های اسمارت فون ها آن را انجام داده اند. Piano Tiles 2 تنها چیزی است که می توانید با آن لذت واقعی پیانو نواختن را احساس نمایید.

[نکته: نسخه ویندوز فون بازی توسط استودیوی چیتا موبایل ساخته نشده و غیر رسمی است. به همین دلیل، مشکلات گوناگونی دارد. با این وجود، می توانید از اینجا نسخه ویندوز فون را دانلود کنید.]

Piano Tiles 2

Piano Tiles 2

سازنده: Clean Master Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 36.8 / 17.4 مگابایت زبان:

Cytus

screen640x640

عنوان Cytus مصداق بارز زیبایی موجود در ترکیب طراحی های هنری با موسیقی است. محیط و شخصیت ها آن قدر دلنشین خلق شده اند که بازیکن در کنار موسیقی های بازی، جذب داستان احساسی اش می شود. Cytus در قرن 22 جریان دارد، دورانی که به دلیل ویروسی مرگ بار، بشریت با آخرین نفس های خود دست و پنجه نرم می کند. در این بین مهمترین چیزی که از انسان ها باقی مانده، خاطرات و احساسات آن ها هست. این خاطرات به دلیل فضای محدود، در قالب موزیکی با نام Cytus ذخیره شده و ربات ها باید با نواختن آن دوباره احساسات و عواطف انسانی خود را احیا کنند.

از دیدگاه گیم پلی، Cytus همانند دیگر آثار ریتمیک بوده و در بازی باید روی دایره هایی که در صفحه ظاهر می گردند، ضربه زده یا دست خود را روی آن ها بکشید. شاید Cytus را بتوان اولین عنوان ریتمیک اسمارت فون ها نامید که توانست به موفقیت بسیار بالایی دست پیدا کند. با وجود این که چهار سال از انتشار بازی می گذرد، اما همچنان آپدیت هایی از سوی استودیو سازنده برای آن منتشر می شود. طبیعی هم است، حضور المان های مثبت بازی در کنار دویست ترانه با مدهای گوناگون می تواند هر فرد علاقه مندی را جذب کند.

Cytus

Cytus

سازنده: Rayark قیمت: اندروید - رایگان / آی او اس - 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 971 / 1020 مگابایت زبان:

Deemo

Deemo

استودیو Rayark را می توان پادشاه سبک ریتمیک بازی های موبایل قلمداد کرد. پس از انتشار موفقیت آمیز Cytus، آن ها تصمیم گرفتند با ساخت عنوان مشابه دیگری به نام Deemo، دوباره بازیکن ها را جذب نبوغ خود کنند. همانند Cytus، طراحی هنری بی نظیر و داستان زیبا یکی از شاخصه های اصلی Deemo محسوب می گردد. داستان بازی پیرامون شخصیت مرموزی که تنها در قلعه ای زندگی می کند، می چرخد.

او که روزی متوجه سقوط دختر بچه ای از آسمان می شود، در می یابد تنها راه بازگرداندن دختر، درخت پشت پیانو است؛ درختی که تنها با نواختن نت های این ابزار موسیقی دلنشین رشد می کند. مکانیزم های گیم پلی Deemo با Cytus تفاوت های جزئی داشته و بازیکن باید قبل از فرود آمدن اجسامی مستطیل شکل، ستونی که آن ها قرار دارند را لمس نماید. شاید سند موفقیت Deemo به گیم پلی جذاب، موسیقی های زیبا و طراحی هنری آن زده شود، اما باید بگوییم این روایت بی نظیر بازی است که دل هر بازیکنی را می رباید.

Deemo

Deemo

سازنده: Rayark قیمت: اندروید - رایگان / آی او اس - 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 998 / 1100 مگابایت زبان:

BEAT MP3 2.0 - Rhythm Game

BEAT-MP3 2.0 - Rhythm Game

یکی از دلایل محبوبیت BEAT MP3 2.0 - Rhythm Game به آزاد گذاشتن بازیکن در انتخاب آهنگ مورد نظر خود است. البته اشتباه برداشت نکنید، تمامی آثاری که بالاتر معرفی کردیم از تنوع بسیار بالایی در قسمت موسیقی بهره می برند، اما تفاوت BEAT MP3 2.0 - Rhythm Game اینجاست که در آن می توانید قطعه هایی از تلفن همراه خود را در بازی استفاده کنید. چون این عنوان دارای سیستم تحلیلی موسیقی بوده و بازیکن با ضربه روی نت ها می تواند رکورد بزند. از نکات جالب دیگر بازی می توان به سیستم رندوم حضور بیت ها در بازی اشاره کرد. به بیان دیگر، حتی اگر آهنگ مشابهی را برای چند بار تکرار کنید، باز هم با چالش جدیدی رو به رو می شوید.

BEAT MP3 2.0 - Rhythm Game

BEAT MP3 2.0 - Rhythm Game

سازنده: CREAPPTIVE قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 47.2 / 39 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Supernova
    Supernova | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    .

  • Surena Shah
    Surena Shah | ۴ خرداد ۱۳۹۵

    سلام مطلب عالی و فوقولعاده بود ، من از همون ۴ سال پیش Cytus رو بازی میکردم و دیمو هم بعد از اومدنش بازی کردم و هر دو رو هم تموم کردم اما یک بازی موزیکال جدید گمنام به نام Tone Sphere منتشر شده که سازندش یکی از آهنگساز های معروف rayark هست ، اسم سازنده این بازی STA هست و در کل بازی خیلی جالب و جذابی هست ، پیشنهاد میکنم اون رو هم بررسی کنید و اگه ممکنه به مطلب اضافه کنید چون کاملا رایگانه و هیچ پرداخت درون برنامه ای نداره در عین این که فوق العادست

  • Mustafa
    Mustafa | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    ممنون

  • Mustafa
    Mustafa | ۳ خرداد ۱۳۹۵

    لطفا واسه هر اپی بگین آنلاینه یا آفلاین?

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۳ خرداد ۱۳۹۵

      سلام، تمامی بازی هایی که معرفی شدند آفلاین هستند. اگر آنلاین بودند، در متن عنوان می کردیم.

مطالب پیشنهادی